Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Winds

Novembers Doom

Dark Tranquillity

 

Også ber jeg til Gud, hver dag, om at Katatonia og Anathema skal slippe... (:p)

 

De jeg kom på i farten, men vet at det er mange fler...

7275952[/snapback]

Skal ikke Winds komme i år? Virker som de får dårlig tid nå men det har da vært planene siden i fjor(?).

7276842[/snapback]

 

Det har alltid vært planen ja, men mener bestemt at jeg leste en uttalelse av Andy Winter på et forum der han skrev at de ikke rakk det.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg stort til Mira Craig sin nyeste plate. Mudvayne kommer også ut med ny CD.

 

Man kan jo også drømme om en ny Dillinger Escape Plan-skive.

7277777[/snapback]

 

Mira Craig ja, håper den neste plata blir en stor suksess. Er ikke så fan av musikken, men dama er helt usannsynlig flott! :love:

7278083[/snapback]

Mira skal jo være med på Timbaland sitt nye album, mulig hun får han til å produsere en låt for seg også.

Lenke til kommentar
Prøv å finn fram det igjen æ, så man får det bekreftet.

7278164[/snapback]

 

Believe me, I also wish the new album could have been released this year. But it was just not possible with all the things that had to come together, and with everything that still remains. Plus I've been so damn busy all year and it's getting harder and harder to find time to set aside to complete music related tasks at all.

 

Kilde: http://www.theendrecords.com/forum/showthread.php?t=898

Lenke til kommentar

Førstepost oppdatert med alle album, var utrolig få av dere som faktisk hadde noe tittel på skivene. Så om du ser noe som det står TBA som du vet hva skal hete så si i fra. Også om noen burde ligge på mulige istedenfor "bekreftet" og motsatt.

 

Kommer sikkert til å gjøre lista litt penere og dele inn i sjangre, kanskje føre opp utgivelsesdato når ting nærmer seg osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...