Astralnoise Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Luca Turilli's nye soloalbum =) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg gleder meg stort til Mira Craig sin nyeste plate. Mudvayne kommer også ut med ny CD. Man kan jo også drømme om en ny Dillinger Escape Plan-skive. 7277777[/snapback] Mira Craig ja, håper den neste plata blir en stor suksess. Er ikke så fan av musikken, men dama er helt usannsynlig flott! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 WindsNovembers Doom Dark Tranquillity Også ber jeg til Gud, hver dag, om at Katatonia og Anathema skal slippe... () De jeg kom på i farten, men vet at det er mange fler... 7275952[/snapback] Skal ikke Winds komme i år? Virker som de får dårlig tid nå men det har da vært planene siden i fjor(?). 7276842[/snapback] Det har alltid vært planen ja, men mener bestemt at jeg leste en uttalelse av Andy Winter på et forum der han skrev at de ikke rakk det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Prøv å finn fram det igjen æ, så man får det bekreftet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg gleder meg stort til Mira Craig sin nyeste plate. Mudvayne kommer også ut med ny CD. Man kan jo også drømme om en ny Dillinger Escape Plan-skive. 7277777[/snapback] Mira Craig ja, håper den neste plata blir en stor suksess. Er ikke så fan av musikken, men dama er helt usannsynlig flott! 7278083[/snapback] Mira skal jo være med på Timbaland sitt nye album, mulig hun får han til å produsere en låt for seg også. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hmm, er ikke sikker men har en sterk følelse på at Electric Wizard kommer ut med nå nytt. Men vis de gjør så skal jeg holde mitt egent rituale når jeg får skiva mellom henda. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Prøv å finn fram det igjen æ, så man får det bekreftet. 7278164[/snapback] Believe me, I also wish the new album could have been released this year. But it was just not possible with all the things that had to come together, and with everything that still remains. Plus I've been so damn busy all year and it's getting harder and harder to find time to set aside to complete music related tasks at all. Kilde: http://www.theendrecords.com/forum/showthread.php?t=898 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bedre sent enn aldri. Og mye bedre med et produkt som kommer senere og er bra enn et produkt som kommer tidlig og er ikke fult så bra. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bedre sent enn aldri. Og mye bedre med et produkt som kommer senere og er bra enn et produkt som kommer tidlig og er ikke fult så bra. 7278428[/snapback] Sant sant! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Men nå har de jo begynt å spille inn for lenge siden da, trommene har visst vært ferdig mange måneder nå så selve denne prossessen kan godt speede litt opp. Det er ikke snakk om å speede opp skriveprossessen. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bedre sent enn aldri. Og mye bedre med et produkt som kommer senere og er bra enn et produkt som kommer tidlig og er ikke fult så bra. 7278428[/snapback] Sant sant! 7278597[/snapback] Ikke nødvendigvis, kan bli for mye fin-polering og. ^^ Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 hahaha: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=56217 Jeg føler det! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Uansett, ver talmodige. Gode ting kommer til dem som venter. Jeg er muligens litt sær, men jeg synes ikke det er så viktig når plater kommer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hadde passet meg sånn økonomisk sett at den ventet litt ja. Men uansett. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nye plata til incubus og metallica ser jeg fram til! Alter bridge også hvis det kommer før nyttår Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Går rykter om at QOTSA kommer med nytt album, må jo bare bli bra. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Rancid skal komme ned ny cd leste jeg et eller annet sted Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Førstepost oppdatert med alle album, var utrolig få av dere som faktisk hadde noe tittel på skivene. Så om du ser noe som det står TBA som du vet hva skal hete så si i fra. Også om noen burde ligge på mulige istedenfor "bekreftet" og motsatt. Kommer sikkert til å gjøre lista litt penere og dele inn i sjangre, kanskje føre opp utgivelsesdato når ting nærmer seg osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Judas Priest - Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå