Mushaboom Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ser frem til den nye Albummet til Counting Crows: "Saturday Nights, Sunday Mornings". Kommer til å ta helt av. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) og jeg ser jævlig frem til Baroness - The Red Album, 4 august edit: sludge-metal Endret 7. juli 2007 av Alper Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hva med å skrive den omtrentlige sjangeren som artisten tilhører? Er så kjedelig for oss som leter etter tips etter musikk vi liker, men som må søke på wiki bare for å finne ut at det er gørrkjip metal eller skranglete indie-pop det er snakk om. Hadde heller ikke vært dumt om trådstarter kunne ha lagt til dette som en regel i første post. Endret 7. juli 2007 av tjalla Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det nye albummet av Mars Volta skal forresten hete "The Bedlam in Goliath" og utgis mest sannsynlig i høst. August/September. Sjanger: rock/progressivt Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 [*]Circus Maximus - Isolate (29.08.07) Progressive Metall Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 [*]Circus Maximus - Isolate (29.08.07) Progressive Metall 9033995[/snapback] Gleder meg veldig til det albumet. Likte det første meget godt. Får vel prøve å få med meg Circus Maximus live i løpet av nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Skulle ikke Michael Jackson komme med noe i år? Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gleder meg veldig til det albumet. Likte det første meget godt. Får vel prøve å få med meg Circus Maximus live i løpet av nærmeste fremtid. 9035147[/snapback] Har store forventninger til det albumet ja. Tenkte jeg skulle få meg dem live på Metal Heart Festivalen i Notodden eller ProgPower i Nederland til høsten^^ Synes det kanskje er det beste norske bandet i tillegg til Pagan's Mind såklart. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) For øyeblikket er CM helt klart mitt norske favorittband. Tenkte jeg skulle ned til Kvinesdal, men det ble ikke noe av. Notodden har jeg ikke anledning til, men de kommer til en liten Rockefestival på Fosen, noe som ikke er så langt for meg å dra, så da får jeg oppleve de der. Endret 10. juli 2007 av Zephyros Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Monster Magnet - 4 Way Diablo (2nov) Dette gleder jeg meg saftig mye til, tror det blir helt fantastisk bra, har iallefall skyhøye forventninger til den skiva. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skulle ikke Michael Jackson komme med noe i år? 9036990[/snapback] Det snakkes om det, ja! Uansett. Gidder ikke lese gjennom alle sidene. Når slippes det nye albumet til Mark Knopfler? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kill to Get Crimson - 17. September http://en.wikipedia.org/wiki/Kill_to_Get_Crimson Lenke til kommentar
collet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sjekk ut Okkervil River sitt site album The Stage Names. Det var virkelig noe å glede seg til: Okkervil River kan fremstå som en blanding av Arcade Fire og et lystig Velvet Underground. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kill to Get Crimson - 17. September http://en.wikipedia.org/wiki/Kill_to_Get_Crimson 9395791[/snapback] Herlig! Et must, sett fra mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kill to Get Crimson - 17. September http://en.wikipedia.org/wiki/Kill_to_Get_Crimson 9395791[/snapback] Herlig! Et must, sett fra mitt synspunkt. 9399803[/snapback] Håper det er solo, som i alene. All The Roderunning med E.Harris var en skuffelse. Lenke til kommentar
Carra Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dropkick Murphys nye album, The Meanest of Times, slippes 18. September. Ser veldig frem til det, . Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg lurte på om noen vet om det nye Opeth albumet kommer til å være studio eller live? En kompis av meg påstår det er live. Beklager hvis dette er blitt spurt om allerede Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det neste Opeth-albumet som slippes er live. The much anticipated live album "The Roundhouse Tapes" (Live at the Camden Roundhouse 2006) will be released through Peaceville records on October 22. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men dei heldt på å lage ei studioplate også, den kjem vel neste år. "Writing is coming along nicely. I have around five tracks ready, or semi-ready. I think it sounds darker than ever before (not saying this to 'sell' the record, I think it really is darker) and more versatile. I have a new ProTools rig that I use to record my demos and it really helped. Everything's faster whereas before it was literally impossible for me to demo entire songs. I have loads of material that I have yet to demo and I've also gotten stuff from Per [Wiberg, keyboards], Mendez [Martin Mendez, bass] and Fredrik [Åkesson, guitar]. "At this point I know that it's going to be a very good record, at least for my taste. There's a sense of confidence in me that I've never really felt before, and I have no idea where it's coming from. I might confuse 'confidence' with 'inspiration' but basically everytime I sit down and play, I come up with something. "The plan for us at this point is to start rehearsing in October and record in Novemeber. We haven't talked about producers yet, I'm not sure what I want to do. I've talked with Steven Wilson [PORCUPINE TREE] but we'll see. We might do it on our own as we did the last time. We are going back into Fascination Street [in Örebro, Sweden] that's for sure...great studio! Everyone in the band is pretty psyched about this. We feel a little bit like 'underdogs' with everything that's happened, yet I hope the quality of the music will clear all doubts. We still mean business..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå