sh- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Egentlig er mine forventninger til nye Metallica albumet.. er at det blir litt bedre enn Saint Anger.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Mayhem - Ordo Ab Chao Watain Ofermod og diverse andre jeg ikke husker i hue akkurat nå Lenke til kommentar
-RivjerN- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg ser ihvertfall frem til Radioheads nye album.. 7034858[/snapback] Ahh... du er ikke den eneste! =) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 2006 blir nok umulig å toppe. Jeg er faktisk usikker på om det er noen skiver jeg virkelig gleder meg til. Eneste er muligens om skiva fra det nye Ihsahn prosjektet kommer. Men bortsett ifra det er jeg faktisk usikker. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album hver. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. Endret 13. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Mayhem - Ordo Ab Chao 7265797[/snapback] Ja det blir nok fett! Med Attila Csihar på mic og sånn. Selv syns jeg Maniac har gjort en veldig god jobb. Håper Blasphemer står for mye av det musikalske da jeg elsker hans industrielle thrash stil. Endret 12. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Regner med Mayhem albumet blir like dårlig som alt annet de har gitt ut, utenom De Mysteriis Dom Sathanas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Neste år får vi sannsynligvis nytt album fra Alice Cooper, Rush, AC/DC og Black Sabbath. Gleder meg! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Linkin park skal gi ut nytt album i 2007. Blir spennende å se om gutta har vokst opp, og om de klarer å lage noe bra, eller om di bare fortsetter der de slapp på det forrige albumet som var Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Winds Novembers Doom Dark Tranquillity Også ber jeg til Gud, hver dag, om at Katatonia og Anathema skal slippe... () De jeg kom på i farten, men vet at det er mange fler... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Turboneger skal komme med et nytt et Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. 7267025[/snapback] Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`? De skal jeg bestille altså Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. 7267025[/snapback] Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`? De skal jeg bestille altså 7276423[/snapback] Motorhead har allerede gitt ut album i år, nemlig Kiss of Death. Ganske bra album. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Motörhead har nettopp gitt ut nytt album, Kiss Of Death. De kommer ikke med noe nytt igjen neste år såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig. 7267025[/snapback] Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`? De skal jeg bestille altså 7276423[/snapback] Motorhead har allerede gitt ut album i år, nemlig Kiss of Death. Ganske bra album. 7276468[/snapback] Åokeyj, thnx! Ålatekompaniet neste stopp Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Mayhem - Ordo Ab Chao 7265797[/snapback] Ja det blir nok fett! Med Attila Csihar på mic og sånn. Selv syns jeg Maniac har gjort en veldig god jobb. Håper Blasphemer står for mye av det musikalske da jeg elsker hans industrielle thrash stil. 7267027[/snapback] Faen, det hadde jeg glemt ja, Attila på vokal igjen. Kan jo hende det blir litt frekt likavell da. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 WindsNovembers Doom Dark Tranquillity Også ber jeg til Gud, hver dag, om at Katatonia og Anathema skal slippe... () De jeg kom på i farten, men vet at det er mange fler... 7275952[/snapback] Skal ikke Winds komme i år? Virker som de får dårlig tid nå men det har da vært planene siden i fjor(?). Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Gleder meg til nytt Metallica-album, jeg har fortsatt troa på dem Dessuten kan det bli spennende å se om Ihsahn klarer å utrette noe bra greier. Virker ganske interessant. Et nytt Mayhem-album med Attila på vokal må bli bra det, kanskje en ny klassiker på vei? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ser veldig fram til nytt album fra Sean Price, og albumet til Percee P skal vel også endelig komme Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg gleder meg stort til Mira Craig sin nyeste plate. Mudvayne kommer også ut med ny CD. Man kan jo også drømme om en ny Dillinger Escape Plan-skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå