Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album hver. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig.

7267025[/snapback]

 

 

Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`?

De skal jeg bestille altså :dribble:

Lenke til kommentar
I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig.

7267025[/snapback]

 

 

Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`?

De skal jeg bestille altså :dribble:

7276423[/snapback]

 

Motorhead har allerede gitt ut album i år, nemlig Kiss of Death. Ganske bra album.

Lenke til kommentar
I år kom Muse, Mötorhead og Darkthrone med et fantastiske album vær. Til neste år kommer.... ehm... ikke noen album som jeg vet om som kommer til å skape interesse for meg. Er veldig usikker på dette prosjektet med Ihsahn da det virker spennende, men det faktum at Ihshan er med gjør at det mest sannsynlig blir dårlig.

7267025[/snapback]

 

 

Vet du når Motorhead gir det ut, og hva det heter`?

De skal jeg bestille altså :dribble:

7276423[/snapback]

 

Motorhead har allerede gitt ut album i år, nemlig Kiss of Death. Ganske bra album.

7276468[/snapback]

 

Åokeyj, thnx!

Ålatekompaniet neste stopp :yes:

Lenke til kommentar
Mayhem - Ordo Ab Chao

7265797[/snapback]

Ja det blir nok fett! Med Attila Csihar på mic og sånn. Selv syns jeg Maniac har gjort en veldig god jobb. Håper Blasphemer står for mye av det musikalske da jeg elsker hans industrielle thrash stil.

7267027[/snapback]

 

Faen, det hadde jeg glemt ja, Attila på vokal igjen. Kan jo hende det blir litt frekt likavell da.

Lenke til kommentar
Winds

Novembers Doom

Dark Tranquillity

 

Også ber jeg til Gud, hver dag, om at Katatonia og Anathema skal slippe... (:p)

 

De jeg kom på i farten, men vet at det er mange fler...

7275952[/snapback]

Skal ikke Winds komme i år? Virker som de får dårlig tid nå men det har da vært planene siden i fjor(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...