Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007

Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå må The Who gi seg. De kan gjerne fortsette med de knallbra konsertene sine, men på albumfronten suger dem. Siste skive var ikke mye å samle på.

7939298[/snapback]

At den fikk fler prikker enn 1 syns jeg er uhørt, og det kommer fra en hardcore Who-fan. Virkelig platt plate.

7940230[/snapback]

Eh.. hvordan kan du være hardcore fan når du synes plata "sugde"? Hvis man er blodfan av et band slutter man å analysere dem (det gjør man i begynnelsen).

Jeg elsker Endless Wire! Synes det er muligens det beste de har laget. Sanger som "A man in a purple dress", "Black Widow's eyes" og "We got a hit". Sist nevnende minner meg om førtidens Who.

:dribble:

Lenke til kommentar
Eh.. hvordan kan du være hardcore fan når du synes plata "sugde"? Hvis man er blodfan av et band slutter man å analysere dem (det gjør man i begynnelsen).

7949640[/snapback]

Man skal ikke bli ukritisk bare fordi man digger bandet, vel? Alle mine yndlingsband har enkelte sanger eller album som jeg ikke synes noe om.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man være en såkalt "hardcore-fan" å kritisere hele albumet? Jeg mener at man ikke skal misbruke ordet "hardcore-fan". En slik person klarer omtrent ikke se forskjell mellom bra og dårlig i bandet sitt.

Men det skal da sies at alt er subjektivt. En hardcore fan kan ikke være objektiv...(burde ikke være)

Lenke til kommentar

Pøh, nå blander du en fan som er engasjert i bandet, elsker musikken, har alle albumene og støtter bandet, med folk som begrenser seg selv ved å velge et band/sjanger og følge den slavisk. Hvis jeg har alle albumene til et band (noe som er ganske stort med tanke på hvor flau platesamlingen faktisk er), hører på dem mye, drar på konsert og svarer det bandet hvis noen spør hva yndlingsmusikken min er, så ser jeg på meg selv som hardcore-fan. Fornuftige, kritiske mennesker må få lov å være fans de også, vel?

Lenke til kommentar
men å gi albumet et tall fra 1-6 synes jeg er tåpelig.

7949835[/snapback]

Antageligvis er dette fordi man forventer mye mer av yndlingsbandet, og derfor kan en alternativ retning være spesielt skuffende. Et band man synes er ok kan skifte retning, og da kan man tenke "tja, ikke så vellykket, men spennende". Hvis yndlingsbandet går i en helt ny retning, så er det lett å tenke "Hva faen, dette ligner ikke på det de har gjort tidligere?!?", bli svært skuffet og derfor svært kritisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...