Badering Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har nevnt Blackfield? I såfall gjør jeg det. Blackfield II skal utgis snart, og kan allerede forhåndsbestilles. Noen smakebiter finnes også. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette ser ut til å bli eit svært dårleg musikkår. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Dette ser ut til å bli eit svært dårleg musikkår. 7780939[/snapback] Hvorfor? Må huske at det er veldig tidlig da, er nok mye som kommer til å dukke opp utover året. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fordi svært mykje kom i 2006. Beste musikkåret på mange år. Har ikkje satt meg inn i alle utgivelsar, men desse blir interessante: Blood Red Throne Carpathian Forest Darkthrone Judas Priest Malevolent Creation Red Harvest - Det er dei eg kjem på i farta. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mayhem og Dimmu Borgir blir også interessant. Har troen på 2007 som et glimrende musikkår, men skal vel litt til for å toppe 2006. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Det er to plater mange ser fram til, men eg kunne ikkje brydd meg mindre. Har du ei oppdatert liste, Jernlov? Det var ingen på den fyrste lista di som eg fant interessante. (Bortsett frå dei eg har nevnt.) Endret 23. januar 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Veldig flott oversikt i startinnlegget, Jernlov. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gleder meg mest til Chinese Democracy, nye Velvet Revolver, QOTSA, Detox, nye Common, og nye Kanye. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har nevnt Blackfield? I såfall gjør jeg det. Blackfield II skal utgis snart, og kan allerede forhåndsbestilles. Noen smakebiter finnes også. 7778468[/snapback] Blackfield II er et jævlig sterkt album! Absolutt noe å glede seg til! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Amorphis - Am Universum (15.01.07) Ute i dag, løp og kjøp! 7723375[/snapback] Er dette bandet noe for meg? 7778029[/snapback] Hvem vet, ligger samples på last.fm. Endure Torture - TBA - Demo 2007 7778137[/snapback] Den går under hip hop ja? Neida, mulig det kommer en Styggedommen demo og Fordi svært mykje kom i 2006. Beste musikkåret på mange år. Har ikkje satt meg inn i alle utgivelsar, men desse blir interessante: Blood Red Throne Carpathian Forest Darkthrone Malevolent Creation Red Harvest - Det er dei eg kjem på i farta. 7784954[/snapback] 2006 var stort ja, men selv syns jeg det allerede er endel lovende tittler ute, har du noe mer info om de nevnte? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Bare titlar til nokon av dei. Darkthrone - Fuck Off And Die Malevolent Creation - Doomsday X Carpathian Forest - Universal Evil (arbeidstittel) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Bare titlar til nokon av dei. Darkthrone - Fuck Off And Die Malevolent Creation - Doomsday X Carpathian Forest - Universal Evil (arbeidstittel) 7786339[/snapback] Flott, fuck of and die? Er det vi som skal dø nå, tidligere har det vært de som skulle dø (fucked up and ready to die). Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Bare titlar til nokon av dei. Darkthrone - Fuck Off And Die 7786339[/snapback] Æ glæd mæ... Tittel inspirert fra Green Day? Hirrhirr. Er vel fenriz som har inført dette med FOAD i Darkthrone? humhum? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det andre Chris Cornell-albumet skal komme i Mars sies det, men har enda ikke fått noen tittel... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dette blir et meget bra hip hop-år. Lenke til kommentar
sicClown Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 KoRn skal komme med nytt album. Lest litt forskjellig, men mellom mars-juni ein gang. Terry Bozzio skal steppe inn for David Silveria på trommer. Kan jo bli interessant. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 noen som vet når Judas Priest slipper sitt nye album? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hahahaha, Svein Egil Hatlevik er herlig. So, I'm offline for like three days or something, and then I get the following two pieces of information: 1: Vendlus Records (yes, that is my record label) have chosen March 28th as the official release date of my album! 2: DHG (yes, that is my ex-band) have chosen March 26th as the official release date of their album! (At least that's when it'll be out in Norway.) The obvious question, then, is: "Can I accept my ex moving on with her life faster than I do?". Of course I can't! Therefore, the official release date of The Yawn of the New Age is March 24th! Otherwise, I'll be pissed off like an Iranian suicide bomber. Nye skiva hans "Zweizz - The Yawn of the New Age" Han nevner også endel nye utgivelser som jeg ihvertfall gleder meg til And I have more news as well about other stuff: I'm doing some kind of cooperation with Austrian Black Metal veterans Abigor. I recently sent them a couple of files, then they'll do whatever they want with them. Or at least that's how I imagine we'll do it. So now I'm just waiting eagerly for those guys to finish other projetcs that they're doing, so they can really start working on this coop. Just recently sent off 700 megs of audio files to Joey Hopkins' Midget Factory for a similar cooperation project, but in this case I'll get some audio stuff from Joey as well, some building blocks, so to speak. And if that wasn't enough, I'm also working on three other projects: The first being my long time band Fleurety. We're releasing a 7" some time after the summer via Duplicate Records. The second project is Umoral, my band with Teloch from the mighty Nidingr. We're also working on a 7" ep. And finally the third project is my ambient/whatever duo with Kim Sølve. We haven't got a name yet. But we will, we will. The album is almost finished. Now we'll start looking for a label. Fleurety - TBA (7") Umoral - TBA (7") TBA - TBA Endret 25. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jernlov: Ikke glem å putte Naglfar - Harvest i lista di. Den kommer 23. februar. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ah, The Project Hate har endelig fått platekontrakt! We are now very happy to announce that Swedish (but a US resident) bound-to-be legendary actor/lunatic Peter Stormare has decided to work out a deal with us for his own record label StormVox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå