Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

"The new Waterboys album BOOK OF LIGHTNING is released in Europe on April 2 by W14/Universal Records."

 

NEW WATERBOYS SINGLE - EVERYBODY TAKES A TUMBLE

 

"A special single edit of EVERYBODY TAKES A TUMBLE will be released two weeks before the album, on March 19th. It will be available as a CD single, 7" single and download single, with a variety of previously unissued 'b' sides."

 

kilde: MySpacet til Waterboys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt dårlig tysk, men dette er det jeg klarte å få ut av teksten på excrementory.de

 

Excrementory Grindfuckers kommer med nytt album i løpet av året. Akkurat nå er det ca 50% ferdig, som betyr ca 40 minutter og/eller 2650 sanger.

Det vil komme mp3'er fra skiva på hjemmesiden deres frem mot release som enda ikke er fastsatt (mai-juni).

 

:love:  :dribble:  :thumbup:

7704683[/snapback]

Ja, like festlig å se hva slags absurde metalband i enda mer absurde metalsjangre du klarer å komme opp med.

 

Lenke til kommentar
håper det blir mulig å få tak i denne. den ene sangen jeg har blir spillt nokså ofte

7705191[/snapback]

 

Ser helt klart frem til denne!

7706394[/snapback]

 

Takker for gode ord. Muligheter for å få tak i den skal være der(forhåpentligvis), må bare finne ut hvordan jeg skal arrangere det. Og så må jeg nesten gidde å gå i studio og spille inn resten.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
The Mars Volta - TBA

7740670[/snapback]

 

du kødder? :dontgetit:

 

de ga jo nettop ut et album jo(2006)! og 2005 å 2004, og nå 2007 også.

Nei dette blir da heller ikke bra, å gi ut platene fort bler det aldri noe bra av siden man da ikke får lagt mye verk i det. Virker ut som de gjør mainstream-style nå er bare ute etter å tjene mest mulig. :thumbdown:

7741441[/snapback]

 

Nei. Dessverre. Jeg kødder ikke. Nå skal ikke jeg komme her å påstå at forum-miljøet på Last.FM er det mest påltilige her i verden, men det er noe i luften som sier at TMV slipper plate i år.

 

http://www.last.fm/user/richtaylor521/jour...7/01/15/316413/

 

Jeg har også fått for meg at albumet er til mixing nå, uten at jeg egentlig klarer å resonere meg fram til hvor jeg har det fra.

Endret av Ostekake
Lenke til kommentar
de ga jo nettop ut et album jo(2006)! og 2005 å 2004, og nå 2007 også.

Nei dette blir da heller ikke bra, å gi ut platene fort bler det aldri noe bra av siden man da ikke får lagt mye verk i det. Virker ut som de gjør mainstream-style nå er bare ute etter å tjene mest mulig.  :thumbdown:

7741441[/snapback]

Dette med lange ventetider mellom album er et relativt nytt fenomen, og absolutt ikke noen garanti for kvalitet.

 

The Beatles ga f.eks ut 12 album på 10 år, uten at kvaliteten ble mindre med tiden, for å si det sånn. Det er ikke nødvendigvis noen grunn til at man skal vente i 2-3 år på et album.

Lenke til kommentar
After a little back and forth we've settled on "How the world came to an end" as the title for the upcoming album. It's all finished recorded and mixed and all that now, and we really feel we've done something for the greater good in the grand scheme of things with this album.... or at least made a damn good album that we're damn pleased with ourselves! And that's more than we bargained for. It's been recorded at Spiren, Cernobyl and Skansen studios under skillful supervision by Rune Stavnesli and Stein Bratland. And us. The releasedate is set to the 16th of April 2007 and the coverdesign is handled by the Norwegian designers TrineogKim that has done some fine work for artists like When, Ulver and Ephel Duath before.

 

Dato og endelig tittel på den første av de to kommende skivene fra Manes! Flotte nyheter.

7706722[/snapback]

Ved å kjøpe bladet Metal Hammer UK's neste nummer får du med en Candlelight Records Sampler som inneholder en ny Manes låt med tittelen "Deeported".

Lenke til kommentar

Moonsorrow - V: Hävitetty

Release date: 10 January 2007

Style: Viking Folk metal

 

01. Jäästä Syntynyt / Varjojen Virta

02. Tuleen Ajettu Maa

 

Total playing time 56 minutes

 

Recorded in Tico Tico Studio and The Stable, May-August 2006

Mixed by Ahti Kortelainen and Henri Sorvali

Mastered by Mika Jussila

 

Song titles in English: 01. Born Of Ice / Stream Of Shadows 02. A Land Driven To Fire

 

 

 

 

_______

 

Denne skal i alle fall jeg sjekke ut, er allerede ute gitt. 2 sanger, 1 time. Og jeg syntes det var drøyt når de nesten bare hadde 11min sanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...