RamGuy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan kan jeg få installert Vista RC2 x64 bit .. Har ingen tom DVD og brenne image (iso) filen på, og heller ingen rettigheter på PC-en, sånn at jeg kan legge inn Daemon Tools.. Er det et annet program jeg kan bruke, som ikke krever admin rettigheter for å legges inn på XP, eller kan kjøres fra walkman'en (fungerer som en ekstern harddisk) eller noe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Om du ikke har admin-rettigheter, så er det vel for en grunn. Windows krever admin for å installere programmer, ingen vei utenom. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Så jeg må boote? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Antagelig vis.. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ...Og med tanke på at du ikke er admin på pc'en, vil ikke admin bli litt snurt om du formaterer hele rukkelet og installerer et beta OS? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dessuten går det ikke an å installere 64-bits versjonen fra et 32-bits OS... (Unnskyld meg hvis du bruker Pro x64) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Går det på noen måtter og instalere Vista(uten dvd) vist du har admin retigheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå