skylinepower Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 hva med f.eks denne eller denne. men hvordan er kablene dems. må være 1. tynn og helst i samme farve med sånn slange rundt ledningene. 2. stille, for den jeg har nå er fryktelig bråkete" det er en Q-tec på 350W" 3 gjerne noe som har den og kan si noe om den Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ingen som kan si noe om disse strømforsyningene. ingen som har noe brae bilder fra wow Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Tja, i følge produkterfaringene så virker det som det er en grei, men middels PSU. Noen klagde visst på at den bråkte. Wow? World of Warcraft? Har det noe med PSU'en å gjøre? Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Om det går greit å kjøpe fra PSData, så ville jeg ha kjøpt AOpen forran Q-tec veffal! Der kan i alle fall PSU brukes uten at huset brenner ned, eller fare for øresus... Dette har jeg prøvd, og det er helt greit til prisen: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129145&mlevel=100500 Dette har jeg ikke prøvd, men sikkert helt greit: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129978&mlevel=100500 For litt mer penger får du Chiftec med bedre stål, og grei PSU: http://www.psdata.no/ps.asp?it=114283&mlevel=100500 Jeg har selv prøvd det Q-tec kabinettet, og med mindre du skal ha en uklokket A64 3000+ og billig grafikk, så er det ikke så mye å samle på! Mvh. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har kabinnettet, det jeg lurer på er Hvilke psu er best? Kan du finne noen psu fra psdata da. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Både denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=112221 og denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=113343 er nok grei til prisen, men du får jo det du betaler for. Jeg har prøvd mange PSU nå, og Mist 500W til 895 hos Microplex knuser bokstavelig all konkuranse Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) men tror det blir den øverste jeg har funnet, men 2 ting til. 1.er det avtag bare ledninger på den?. 2.Hvordan gjemmer man ledningene slik a det ikke blir rotete? Endret 11. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er bare å bruke kreativiteten det, er mulig å gjemme kabler på mange forskjellige måter. Ikke bare koble sammen tinga, strips, legg dem ordentlig, f.eks dytte noen ledninger inn på siden under hovedkortet, bak harddisken, inni 5,25'' brønnene osv... Hvis du tenker på MIST 500W så har ikke den avtagbare kabler. Jeg har omtrendt samma PSU, det er bZerk 500W, ser helt lik ut, koster 100kr mindre og selges på Microplex, kan anbefales. Har også en 120mm LED vifte som er veldig stille, 16.5dB, nesten ikke hørbart. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 hva med f.eks denne eller denne.men hvordan er kablene dems. må være 1. tynn og helst i samme farve med sånn slange rundt ledningene. 2. stille, for den jeg har nå er fryktelig bråkete" det er en Q-tec på 350W" 3 gjerne noe som har den og kan si noe om den 7045718[/snapback] tenkte på de 2 her. om det er avtg bare ledninger på disse? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hva med f.eks denne eller denne.men hvordan er kablene dems. må være 1. tynn og helst i samme farve med sånn slange rundt ledningene. 2. stille, for den jeg har nå er fryktelig bråkete" det er en Q-tec på 350W" 3 gjerne noe som har den og kan si noe om den 7045718[/snapback] tenkte på de 2 her. om det er avtg bare ledninger på disse? 7050923[/snapback] Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Man får da Mist 500W med avtagbare kabler. Men da bikker man 1000 lappen med god margin! Mitt råd: Mist 500W til 895,- Stapp de kablene du ikke trenger bak hkplaten, eller bind dem opp med strips. Er ikke værre enn det! Husk: Det koster å være kar! og Du KAN få både i pose og sekk DERSOM du betale for det! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 er det trygt og ha ledningene bak hk? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ta et par eksempler fra kassa mi. Srips ledningene og ikke la dem flyte rundt omkring. Her har jeg både DVD og harddisk i 5,25" brønnen. Sjul ledninger, se feks på strømkabelen til hovedkortet, eller ledningene nederst ved hovedkortet. Det jeg mener med å legge ledningene "bak hovedkortet er f.eks å dytte den røde SATA kabelen jeg har der litt under, så sjuler man den også. Her er det bare å tenke fram og gjøre det beste, det er ingen fasit på hvordan en ryddig maskin skal være Gå for MIST du, det er en bra PSU Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 ja kan noen sende inn noen bilder av hvordan det ser ut inni kabinettet sitt. vet at det er en post som handler om hvordan det ser ut inni kabinettet, men post noen her også Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 de q-teq strømforsyningene er bokstavelig talt eksplosive 7035058[/snapback] Det bekrefter jeg Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 ville valgt å gå til en annen butikk som microplex, microplex er avhengig av kvalitet og minst mulig bråk! men q-tec folk som roter seg bort idet, er som å rote seg bort i en helikopter maskin! bråker fært!! men som sagt fortron er bra strømforsyning, vil ikke hjelpe deg noe mer egentlig med det kabinettet hvertfall. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jeg FIKK kabinettet g det var psu i den. blir fra psdata eller komplett. Ingen som har noen bilder de kan poste opp da? og hvordan psu er fra psdata eller komplett til under 500 er bra? tenkte på denne NorthQ psu`en Endret 13. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 noen som har den og kan si noe om den? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 NorthQ har gode, stille PSU'er. Jeg kan trygt anbefale de. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 NorthQ har gode, stille PSU'er. Jeg kan trygt anbefale de. 7070696[/snapback] har du norhtQ selv? hvis du har, hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå