Gå til innhold

hvordan er mitt q-tec kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det går greit å kjøpe fra PSData, så ville jeg ha kjøpt AOpen forran Q-tec veffal! Der kan i alle fall PSU brukes uten at huset brenner ned, eller fare for øresus...

 

Dette har jeg prøvd, og det er helt greit til prisen: http://www.psdata.no/ps.asp?it=129145&mlevel=100500

 

Dette har jeg ikke prøvd, men sikkert helt greit:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129978&mlevel=100500

 

For litt mer penger får du Chiftec med bedre stål, og grei PSU:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=114283&mlevel=100500

 

Jeg har selv prøvd det Q-tec kabinettet, og med mindre du skal ha en uklokket A64 3000+ og billig grafikk, så er det ikke så mye å samle på!

 

Mvh.

Lenke til kommentar

Det er bare å bruke kreativiteten det, er mulig å gjemme kabler på mange forskjellige måter. Ikke bare koble sammen tinga, strips, legg dem ordentlig, f.eks dytte noen ledninger inn på siden under hovedkortet, bak harddisken, inni 5,25'' brønnene osv...

 

Hvis du tenker på MIST 500W så har ikke den avtagbare kabler. Jeg har omtrendt samma PSU, det er bZerk 500W, ser helt lik ut, koster 100kr mindre og selges på Microplex, kan anbefales. Har også en 120mm LED vifte som er veldig stille, 16.5dB, nesten ikke hørbart.

Lenke til kommentar
hva med f.eks denne eller denne.

men hvordan er kablene dems.

må være 1. tynn og helst i samme farve med sånn slange rundt ledningene.

2. stille, for den jeg har nå er fryktelig bråkete" det er en Q-tec på 350W"

3 gjerne noe som har den og kan si noe om den :)

7045718[/snapback]

tenkte på de 2 her.

om det er avtg bare ledninger på disse?

7050923[/snapback]

 

Nei, det er det ikke.

Lenke til kommentar

Man får da Mist 500W med avtagbare kabler. Men da bikker man 1000 lappen med god margin!

 

Mitt råd: Mist 500W til 895,- Stapp de kablene du ikke trenger bak hkplaten, eller bind dem opp med strips. Er ikke værre enn det!

 

 

Husk:

Det koster å være kar!

 

og

 

Du KAN få både i pose og sekk DERSOM du betale for det!

Lenke til kommentar

Ta et par eksempler fra kassa mi.

 

Srips ledningene og ikke la dem flyte rundt omkring. Her har jeg både DVD og harddisk i 5,25" brønnen.

 

post-33354-1160650521_thumb.jpg

 

Sjul ledninger, se feks på strømkabelen til hovedkortet, eller ledningene nederst ved hovedkortet. Det jeg mener med å legge ledningene "bak hovedkortet er f.eks å dytte den røde SATA kabelen jeg har der litt under, så sjuler man den også.

Her er det bare å tenke fram og gjøre det beste, det er ingen fasit på hvordan en ryddig maskin skal være :)

 

post-33354-1160650528_thumb.jpg

 

Gå for MIST du, det er en bra PSU :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...