Gå til innhold

Jeg er borte fra kundedatabasen :S

Anbefalte innlegg

Hei og go morgen folkens.

Det har seg slikt at for en uke side fant jeg en side som heter trendic.no

Denne siden selger en del stasj som jeg faktisk hadde lyst på. Så jeg registerte meg og fikk mail med kundenr, brukernavn og passord...

Så tenkte alt var bra og vell og logget meg inn og bestilte en del. Det endte opp i ca 1300kr med frakt. Jeg betalte med visa og har nå sittet å gleda meg til pakka dukker opp :)

Men så tenkte jeg i helga... hmm.. jeg har bare fått ordren. Så jeg må logge inn og se hvor pakka mi er. Prøvde å logge meg inn mange ganger. Men fikk feil brukernavn og passord opp. Jeg sjekka mailen igjen og prøvde. Tenkte som så at sida kansje ikke funka som den skulle og prøvde igjen i dag. Men fikk det ikke til da heller. Så sendte en mail til de som eier sia og spurte hvorfor jeg ikke fikk logget meg inn. Jeg oppga navn, mail osv.

Så i mailen som kommer tilbake får jeg besjed om at jeg ikke eksisterer i kundedatabasen og må ha blitt en feil når jeg registerte meg....

men,men :no:

Og de 1300kr er trekket fra visaen og jeg er ikke kund hos de... waf :ermm:

Hvordan står jeg som kunde for å få tilbake penger som de ikke vet er registert hos de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må Trendic ordne opp i, eg ville tatt ein telefon til dei og forklart saken. Du har jo bevis i form av ordrebekreftelsen pluss at betalinga er registrert i nettbanken.

Dersom Trendic er ei bra bedrift vil dei undersøke saken, finne ut at du har betalt inn 1300 kroner utan å fått varene og enten returnere beløpet eller opprette ein ny konto og sende varene til deg.

Lenke til kommentar

Ser ut som det årner seg nå :)

Jeg ble opprettet på nytt og samme ble ordren. Var serverproblemer forige uke, ser at pcutstyr.no hadde problemer også.

Pengene ligger på en konto som visa har, men så lenge ordren ikke fins må vi prøve å få pengene tilbake på kontoen min, det kan jo bli morsomt å se hva som sjer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...