Gå til innhold

Nord-Korea gjennomførte prøvesprengning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Nord-Korea ser på FN-sanksjonene som en krigserklæring, vil det bety at de vil begynne å sende atommissiler rundt omkring?

7071701[/snapback]

Kim Jong Il (eller noe sånt) er i følge Hans Blix m.fl en smart kar og akkurat det vil han ikke gjøre, selv om han har verdens tredje største hær eller noe slikt så har han absolutt hele verden (forruten Iran og Venesuela kansje) mot seg, og avfyring av en atomrakett mot f.eks Kina/Russland/USA vil garantert føre til at Nord-Korea blir verdens største parkeringsplass utformet av atomvåpen fra en av de landene.

Lenke til kommentar

Eg forstår godt koffor Nord-Korea skaffet seg atombombe..

USA har jo rettet dusinvis med atomvåpen mot dem og truer de daglig. Nylig ble Irak invadert som også var en del av "axis of evil" og da er det helt naturlig at de må forsvare seg.

Hvis jeg hadde styrt Nord-Korea hadde jeg også vært opptatt av å forsvare meg. Spesielt hvis ett annet folkeslag med annen kultur og historie truet meg. Og iallefall hvis de hadde invadert en alliert stat.

Lenke til kommentar
Eg forstår godt koffor Nord-Korea skaffet seg atombombe..

USA har jo rettet dusinvis med atomvåpen mot dem og truer de daglig. Nylig ble Irak invadert som også var en del av "axis of evil" og da er det helt naturlig at de må forsvare seg.

Hvis jeg hadde styrt Nord-Korea hadde jeg også vært opptatt av å forsvare meg. Spesielt hvis ett annet folkeslag med annen kultur og historie truet meg. Og iallefall hvis de hadde invadert en alliert stat.

7071797[/snapback]

det er en grunn til at de får våpen rettet mot seg..

hva hindrer dem i å slutte å ruste opp og få fred?

USA vil aldri angripe hvis Nord Korea oppfører seg som et fredfult sivilisert land?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...