Karstenø Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Frontfigur i Babyshambles, Pete Doherty, trenger mer tid til å komme seg etter avrusning og bandet har dermed sett seg nødt til å utsette flere opptredener. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde blitt mest overrasket hvis han ikke trengte hvile etter alt det kjøret han har vært på Lenke til kommentar
2ern Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor er det egentlig Kultoro får stoffet sitt fra? Mener jeg leste dette på vg.no for et par dager siden.. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor er det egentlig Kultoro får stoffet sitt fra? Mener jeg leste dette på vg.no for et par dager siden.. 7042370[/snapback] Som det står i saken er den primært basert på informasjon fra BBC. Lenke til kommentar
Karstenø Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor er det egentlig Kultoro får stoffet sitt fra? Mener jeg leste dette på vg.no for et par dager siden.. 7042370[/snapback] Saken ble publisert på VG en dag før vi gjorde det, så vi var ikke veldig sent ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg