abene Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den andre slippkandidaten av Firefox 2.0 er nå klar for nedlasting. Den endelige versjonen er snart klar. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Stemmer det Ble oppdatert da jeg kom på jobb i dag Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hm... lastet min ned for noen dager siden, tror jeg... PS: ;Noen som husker hva den utvidelsen heter som lar deg bruke utvidelser som i utg.pkt. ikke er komp. med nye versjoener (savner BBCode) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Pah ... det tok 10 sek. å laste ned og oppdatere. Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nb-NO; rv:1.8.1) Gecko/20061003 Firefox/2.0 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva er det den innebygde stavekontrollen skal brukes til? Vil det funke på forum, internett mail etc? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva er det den innebygde stavekontrollen skal brukes til? Vil det funke på forum, internett mail etc? 7031036[/snapback] Den funket her på forumet ja, dog bare med engelsk . Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva er det den innebygde stavekontrollen skal brukes til? Vil det funke på forum, internett mail etc? 7031036[/snapback] Den funket her på forumet ja, dog bare med engelsk . 7031046[/snapback] Var på rc1 også Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Man skal kunne laste ned språk til stavekontrollen etter hvert. Edit: Mener jeg har lest et sted at 2.0 Final skulle lanseres 20/10, og det er 11 dager til, ikke "noen uker" i abstrakt form... Endret 9. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Regner med at 2.0 final blir lansert med norsk stavekontroll på norsk utgave Håper portable firefox kommer med norsk også. Har bare engelsk nå... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror det skal fungere å laste ned openoffice-ordbøker og legge .dic og .aff-filen under components/myspell, der du har installert firefox. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror det skal fungere å laste ned openoffice-ordbøker og legge .dic og .aff-filen under components/myspell, der du har installert firefox.7031720[/snapback] Kunne noen ha testet dette slik at man fikk det bekreftet? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmm, det virker ikke som det fungerte. Men nightly tester tool + utvidelse med norske ordbøker bør fungere: Nightly tester tools Norske ordbøker Last ned nighlty tester tools først, restart firefox. Deretter installerer du norske ordbøker med "force with nightly tester tools". Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Litt morsomt at den faktisk ikke greier å lese æ,ø,å... kommer opp sånn morsome spørsmålstegn Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det går ikke ann å installere den nye versjonen uten å fjerne den man har nå? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det går ikke ann å installere den nye versjonen uten å fjerne den man har nå? 7032472[/snapback] Jo.. du kan bruke portabel firefox Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det blir spennende med den nye versjonen. Den legger seg nok automatisk inn hos meg om en stund. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Firefox4ever! Men tror jeg venter med å oppgradere til jeg ser at alle extentions jeg bruker er oppgradert også. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har den nye versjoen skikkelig tab støtte, sånn at pop-ups også blir lagt i tab uten å få fult vindu. Og ikke at man ikke får en ekstra tab når man åpner filer? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hm... lastet min ned for noen dager siden, tror jeg... PS: ;Noen som husker hva den utvidelsen heter som lar deg bruke utvidelser som i utg.pkt. ikke er komp. med nye versjoener (savner BBCode) 7030904[/snapback] Det går uansett an å fikse det manuelt ved å laste ned extensionen og åpne den (er egentlig en .zip fil bortsett fra at den heter .xpi). Deretter redigerer du fila install.rdf, og endrer maks tillatte versjon av firefox. Installer Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Genialt, Langbein. Nå er nightly tester tools fjernet, og jeg fikk også installert ordliste med bare bokmål. Endret 9. oktober 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå