sofarot Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hverken det innebygde nettverkskortet, eller ett annet PCI kort fungerer. Det kommer opp og er innstallert, men om jeg plugger i en nettverkskabel står den bare som om det ikke er tilkoblet noen kabel.. Har sjekket bios, restartet cmos osv.. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Prøvd "ipconfig /release" og "ipconfig /renew"? Har du DHCP fra en router? Prøvd annen kabel? Funket det tidligere? Hvis ja, hva gjorde du rett før det sluttet å virke? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hverken det innebygde nettverkskortet, eller ett annet PCI kort fungerer. Det kommer opp og er innstallert, men om jeg plugger i en nettverkskabel står den bare som om det ikke er tilkoblet noen kabel.. Har sjekket bios, restartet cmos osv.. Hva kan være galt? 7030794[/snapback] Hvilken plattform er dette? Tett spørsmål sikkert, men du har installert drivere for det inebygde kortet? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Det fungerte fint, men en dag ville det ikke. Alt av drivere er installert. S775 blir det vel, tenker jeg. Det så er rart at det andre kortet fungerer heller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå