Gå til innhold

Råd om hvilken mp3-spiller jeg bør velge

Anbefalte innlegg

Har ikke noe peiling på dette fra før. Så, nå tenker jeg at jeg skulle hatt en mp3-spiller som jeg kan bruke bl.a. når jeg trener. Dette er det jeg "krever":

Den skal ikke koste så mye

Skal fungere fint til å høre lydbøker (regner med at det går greit å laste slikt over til den også?)

Skal være liten og lett og kunne festes på armen eller noe slikt slik at den ikke er i veien under trening

Ellers så stemmer det at mp3-spillere leveres med programvare som hjelper meg å få musikken/lydbøkene over til riktig filformat og over i spilleren? Eller må jeg ha noe ekstra til dette?

Kan noen hjelpe meg med tips til hvilken jeg bør kjøpe, hvor jeg får tak i den og hva det koster meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Har ikke noe peiling på dette fra før. Så, nå tenker jeg at jeg skulle hatt en mp3-spiller som jeg kan bruke bl.a. når jeg trener. Dette er det jeg "krever":

Den skal ikke koste så mye

Skal fungere fint til å høre lydbøker (regner med at det går greit å laste slikt over til den også?)

Skal være liten og lett og kunne festes på armen eller noe slikt slik at den ikke er i veien under trening

Ellers så stemmer det at mp3-spillere leveres med programvare som hjelper meg å få musikken/lydbøkene over til riktig filformat og over i spilleren? Eller må jeg ha noe ekstra til dette?

Kan noen hjelpe meg med tips til hvilken jeg bør kjøpe, hvor jeg får tak i den og hva det koster meg?

7030780[/snapback]

Du får mp3spillere som dekker det behovet for et par hundrelapper på nettet, så hva mener du med "ikke koste så mye"? Vil bare komme lemmingsgjengen i forkjøpet, før det dukker opp 1423324534 linker til ipod og creative zen v plus. Har du bruk for fargeskjerm, fotofunksjon etc?

Lenke til kommentar

Takker for svar. Jeg hadde fått det for meg at dette var noe jeg måtte fikse i dag. Så jeg har søkt litt rundt og lest litt på egenhånd og endte opp med en Creative Zen Nano Plus på 1 GB. Tror det vil gjøre susen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Takker for svar. Jeg hadde fått det for meg at dette var noe jeg måtte fikse i dag. Så jeg har søkt litt rundt og lest litt på egenhånd og endte opp med en Creative Zen Nano Plus på 1 GB. Tror det vil gjøre susen.

7036299[/snapback]

Jepp tror jeg og! Synd de har sluttet å inkludere armband i pakke, slik de gjorde med muvo serien. Jeg har faktisk et armbånd til creative v200 liggend, en forgjenger til den der. den var litt større, men mulig det passer. PM meg omdu er interessert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...