Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 En liten test for å se hvor mange som leser avisene. Skrekkelig få, altså. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En liten test for å se hvor mange som leser avisene. Skrekkelig få, altså. 7031206[/snapback] Jeg leser ikke avisene, forklar meg? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) En liten test for å se hvor mange som leser avisene. Skrekkelig få, altså. 7031206[/snapback] Hva har dette med å lese aviser å gjøre? Tror det er veldig få som leser landets samtlige aviser og tråler igjennom alle artiklene. Jeg leser dagbladet og aftenposten daglig på nett, av og til dagsavisen. Maf54 er vel den amerikanske politikeren som hadde noen litt drøye chat-samtaler med en eller flere yngre gutter. Skjønte alikevel ikke vitsen med dette. At det finnes perverse menn som går over grensen er vel ikke noe sjokk, og de artiklene der har jeg bare skummet raskt over. Ganske uinteressant. Endret 9. oktober 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Steffy, serriøst, nå er du litt attention-whore Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Steffy, serriøst, nå er du litt attention-whore 7031258[/snapback] Ligger i SteffyBoy sine gener tror jeg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 "Det er noen som snakker til meg på msn. Hyl." Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg fant faktisk et bilde av vår venn maf. Jeg synes du bør slå til, Steffy. Endret 9. oktober 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Den dere finn ut hvem som blokker deg på msn tjenesten deres er bare pyton. flere personer jeg har blokket på msn som jeg ikke vil skal vite at jeg har blokket de Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) En liten test for å se hvor mange som leser avisene. Skrekkelig få, altså. Hvor mange som leser avisene, eller hvor mange som ser på COLBERR REPORRR? Endret 9. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Han syns du er litt søt da vettu. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 det går ann å bestemme at en bruker ikke skal få klare å ta kontakt med deg har jeg forstått. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sende nasty meldinger tilbake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) En liten test for å se hvor mange som leser avisene. Skrekkelig få, altså. Hvor mange som leser avisene, eller hvor mange som ser på COLBERR REPORRR? 7031775[/snapback] Sikkert flere som ser på Colbert enn som leser nyhetene selv. edit: Etter å ha søkt litt på Colbert og Foley på youtube må jeg si at jeg likte Stewart bedre. Reporr er ingen Frasier for å si det sånn. Endret 9. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 SteffyBoy... Du veit du liker det, så ikke lat som du ikke gjør det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Colbert > Stewart, and that's the truth. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Sende nasty meldinger tilbake? <{POST_SNAPBACK}> Hi hi. Han kan late som om han har fetish for føtter. Kanskje det skremmer ham. Endret 28. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sende nasty meldinger tilbake? 7032097[/snapback] hihih..han kan late som om han har fetish for føtter . kanskje det skremmer ham 7032770[/snapback] MMMMMMM! *licks toe* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tær Jeg skjønte det ikke før jeg leste "nicket" til fyren, først da kobla jeg saker og ting Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva skjer hvis jeg sender perverse PM til Steffyboy på forumet Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Med mindre du sitter i den amerikanske kongressen, pent lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå