Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) I det siste har en bruker ved navn Maf54 på Biip.no sendt meg noen ekle PMs, hvor han forteller om hva han har tenkt å gjøre med meg, at han vil ha bilder av meg, osv. Jeg er litt redd, men vet ikke hvordan jeg skal få rapportert dette, eller om rapporteringen vil ha noen effekt. Hva skal jeg gjøre? Endret 9. oktober 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Fjernet av åpenbar grunn Endret 28. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Spør om han har cam. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gi ham dette bildet 7030795[/snapback] Haha! Du får nokk slutt på spamminga hvis du viser det bildet ja. :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En jeg kjenner holdt på med det du skriver om, han ble bannet etter et par dager grunnet at de han sendte meldinger til videresendte meldingene til administrator. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er jo bare Foley som vil ha litt kos. Synes du skal unne ham det, han har tross alt hatt en tøff tid i det siste ... Det må da vel være verdt å stille kroppen til disposisjon for at en mann skal kunne få en kortvarig glede i en ellers så tøff hverdag? Tenk på det Steffyboy; Du får sikkert en gratis tur til USA, samt en omvisning i kongressen. Selv er jeg ikke i tvil om hva jeg ville ha gjort! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det høres ikke riktig ut, AskBurle, han ba meg måle penisen min. Det høres ikke ut som noe en politiker ville sagt. =/ Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er nok enig at en norsk politiker nok ikke ville sagt det, men husk at han er amerikansk og der har en jo at "bigger is better". Jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg hadde blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde betalt for sending av en pakke fra f.eks. USA til Norge og denne ikke hadde holdt mål. Dette er altså bare en form for kvalitetssikring, noe som jo er ganske forståelig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Personlig må jeg alltid vite hvor mye han har "down under" før jeg kan ha en politisk samtale. Må jo vite om jeg kan ta han alvorlig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Personlig må jeg alltid vite hvor mye han har "down under" før jeg kan ha en politisk samtale. Må jo vite om jeg kan ta han alvorlig... 7030899[/snapback] Jo større kuk, jo sakligere han er? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 ( 6632 poster / 44% av denne brukeres innlegg ) *kremt* Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gi han akkurat det han vil ha, så ordner seg nok. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 kanskje du bør slutte med å late som du er jente på msn steffi. Skyld deg selv Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med å ignorere det? Attention whore :| Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med å ignorere det? Attention whore :| 7031187[/snapback] Håh, akkurat det tenkte jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå