hfthomas Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har problemer med å få sendt melding fra mobilen min og jeg får denne feilmeldingen: kunne ikke sende melding: (mottakers nummer) så trykker jeg på detaljer, og det står: sjekk nettverkstjenester. det har funket å sende sms før, så fikk jeg dette problemet i går ettermiddag. Jeg har selvfølgelig penger på kortet. Jeg har telenor kontant Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan mobiltelefon er det snakk om? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan mobiltelefon er det snakk om? 7031102[/snapback] det er en nokia n70 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Merkelig.. Kanskje telenor kan hjelpe? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Merkelig.. Kanskje telenor kan hjelpe? 7031119[/snapback] uff, ja kanskje spurte her først.. er så ork å snakke med telenor. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller kanskje en Reset av telefonen også vil virke... ( ? ) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde vist klart å forandre instillingene på hvordan en sms/mms blir sendt.. Spør i en mobilsjappe Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller kanskje en Reset av telefonen også vil virke... ( ? ) 7031298[/snapback] det første jeg gjør når en ting ikke funker er å resette/reboote Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller kanskje en Reset av telefonen også vil virke... ( ? ) 7031298[/snapback] det første jeg gjør når en ting ikke funker er å resette/reboote 7031674[/snapback] Flott. Jeg gjør det samme Men alltid mange som ikke gjør dette, bare kommer hit og roper, så da skader det ikke å spørre om det Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvis du fortsatt har problemer kan du: 1) oppdatere mobilen din fra nokia sin side eller 2) force-reset ved å ta opp back-up av innhold først, ta ut minne kort, slå av mobilen og der etter hold ned grønn "ta opp" knappen, stjerne knapp og 3..mens du holder dem ned skal du slå på telefonen..reset kan ta opp til et minutt..ikke slipp tastene før du får "tast inn pin" vinduet.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 sendte melding igjen på morran i dag, og det funka ikke :O men, nå prøvde jeg igjen..og det funka! var akurrat som om telefonen så dumt på meg som om ingenting hadde skjedd! takk for alle svar ihvertfall Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 sendte melding igjen på morran i dag, og det funka ikke :Omen, nå prøvde jeg igjen..og det funka! var akurrat som om telefonen så dumt på meg som om ingenting hadde skjedd! takk for alle svar ihvertfall 7038627[/snapback] Flott at det funka igjen da Du har ikke gjort noe annet en en liten reset av telefonen? Så plutselig funka det? -Pixi Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 sendte melding igjen på morran i dag, og det funka ikke :Omen, nå prøvde jeg igjen..og det funka! var akurrat som om telefonen så dumt på meg som om ingenting hadde skjedd! takk for alle svar ihvertfall 7038627[/snapback] Flott at det funka igjen da Du har ikke gjort noe annet en en liten reset av telefonen? Så plutselig funka det? -Pixi 7038744[/snapback] Jeg hadde den ihvertfall av i natt, men har jo resetta den noen ganger.. og det funka ikke til morgen i dag heller men, nå er endelig problemet løst Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Sikkert bare Telenor som har hatt litt rusk i systemet. Det skjer i ny og ne det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå