starm1st Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har glemt et busskort på hw-lan enten inne på rad 15 eller ute ved hamburgerne ! noen som har sett det? er et svart "19-busskort" navnet mitt står i så kontakt meg om du finner det Lenke til kommentar
saivert Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg glemte min Brite-pad musematte med Kingston reklame på. Fikk den med når jeg kjøpte Logitech G5 mus og Logitech minitastatur hos MPX. Send den i posten til meg da. Satt ved Bord 5 Sete 23. Send PM så svarer jeg med adresse. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Glemte en blå madrass (oppblåsbar) Pm hvis dere har den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fant ikke igjen solblenderen til 18-55mm objektivet mitt. Om noen finner det hadde jeg satt pris på PM. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Strømpadden min ble borte der. Seks uttak med bryter på.. Ikke så altfor farlig, men den er kjekk å ha, eneste 6 uttaks padden jeg hadde.. Lenke til kommentar
kingkonge Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Battlefield 2 coveret. Det står navn og tlf nummer på det. betaler porto + finnerlønn Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Louis-Vuitton skjerf, dyrt var det også. Trolig borte fra konferanse rommet :/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg glemte min Brite-pad musematte med Kingston reklame på. Fikk den med når jeg kjøpte Logitech G5 mus og Logitech minitastatur hos MPX. Send den i posten til meg da. Satt ved Bord 5 Sete 23. Send PM så svarer jeg med adresse. 7030696[/snapback] Tror jeg må komme med dårlige nyheter på musematta di. Er ganske sikker på at vi kasta den, siden vi fant den på bakken, bare liggende der Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg glemte igjen Vind-jakka mi der. (Fotball-jakke) Er det noen som har sett den..? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Satt like ved deg, og jeg kan ikke si at jeg så noe vind jakke der... Var egentlig bare veldig mye søppel og rot som lø der etter at dere dro og det kom noen andre... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Den lå antakeligvis der jeg sov, fordi vi gjorde et opptak på en film jeg var med på der. Og da skulle jeg legge meg, tok av meg jakka. Når opptaket var ferdig der så gikk jeg med jakka under armen, har ikke sett den siden Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Den lå antakeligvis der jeg sov, fordi vi gjorde et opptak på en film jeg var med på der. Og da skulle jeg legge meg, tok av meg jakka. Når opptaket var ferdig der så gikk jeg med jakka under armen, har ikke sett den siden 7089774[/snapback] Har du sett under armen da? *utrolig dårlig spøk* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg så et PTN-kort som noen hadde mista. Har glemt navnet, men la det på overklokkings-benken. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg så et PTN-kort som noen hadde mista. Har glemt navnet, men la det på overklokkings-benken. 7091179[/snapback] PTN kortet lå ved info disken en stund, vet ikke om noen kom å hentet det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg fikk meg en extra statoil kopp på det lanet Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Men ikke min! Men, men. Kaffen på statoil smaker fisk ... Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sikker på at det ikke var tran du drakk da? anyway, hvis jeg glemte noe på lanet som jeg er ganske sikker på at jeg gjorde kommer jeg aldri til å savne det..... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Søker fortsatt Louis-Vuitton skjerfet mitt :/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 *kose seg med Alexanderhagen's fine skjerf. Oi, det tåler vel ikke kakao? Vel, vel. *sende til kokvask* * Nei, tror en uærlig sjel fant skjerfet så pent at han/hun/den beholdt det. Eller så ligger det der fortsatt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 *kose seg med Alexanderhagen's fine skjerf. Oi, det tåler vel ikke kakao? Vel, vel. *sende til kokvask* * Nei, tror en uærlig sjel fant skjerfet så pent at han/hun/den beholdt det. Eller så ligger det der fortsatt 7207229[/snapback] Skal banke dritten ut av han/henne som kommer med det neste år. Kosta faen meg 1500 kr for det skjerfet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg