abene Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Microsoft skal være klar med Release-to-Manufacturing-versjonen av Office 2007 mot slutten av oktober. Les mer Lenke til kommentar
radisson Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er vel et tankekors at vi hjelper MS med å fase ut feil fra produktet og komme med forslag til forbedringer, betaler for å kunne laste det ned og takken for det er en rimelig heftig prislapp på produktet uten noen form for brukerstøtte inkludert - det koster vel 300-2000 kroner per supporthenvendelse. det samme kan vel sies om Vista. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 MS Office 2007 skal bli tilgjengelig for bedrifter mot slutten av 2007 Regner med at det skal være 2006? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er vel et tankekors at vi hjelper MS med å fase ut feil fra produktet og komme med forslag til forbedringer, betaler for å kunne laste det ned og takken for det er en rimelig heftig prislapp på produktet uten noen form for brukerstøtte inkludert - det koster vel 300-2000 kroner per supporthenvendelse. det samme kan vel sies om Vista. 7030613[/snapback] Testing gjør du på et eget grunnlag. Jeg har TJENT på å bruke office-pakken. Microsoft BETALER for at dere skal kunne laste ned programmet GRATIS. Beta 2 har vært gratis HELE TIDEN. Det at dere gir tilbakemeldinger vil gi dem som kjøper produktet et renere og bedre produkt. Vi vet ikke hva testing av Vista vil gi oss, men det er en forskjell på å installere et operativsystem og en programpakke. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Microsoft BETALER for at dere skal kunne laste ned programmet GRATIS. Beta 2 har vært gratis HELE TIDEN. 7030735[/snapback] Hvorfor får jeg opp at jeg må betale 1,50 $ for å laste ned et produkt i serien? Det er ikke "GRATIS" selv om det ikke er store summen.. ------------------------------------- Shopping Cart Product Microsoft® Office Professional Plus 2007 $1.50 Subtotal: $1.50 VAT/Tax: $0.00 Total: $1.50 All purchases of Microsoft® Office 2007 Beta Download Service are final. -------------------------------------- Eller er det jeg som har misforstått? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Eller er det jeg som har misforstått? 7030797[/snapback] Jepp. Du har ikke funnet den rette linken. Skal se om jeg finner den i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har gått over til OpenOffice.org og har ikke sett meg tilbake. Den er gratis og jeg synes den er mer brukervennlig enn MS Office. Dessuten åpner den stort sett alt av Office-dokumenter med letthet og du kan lagre i Office-format dersom mottakeren ikke bruker OpenOffice.org. Endret 9. oktober 2006 av Prognatus Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 [...]den er mer brukervennlig enn MS Office. Det er den ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Det er vel en smakssak. Hverken du eller jeg kan si at den eller den er mer brukervennlig enn motparten. Derfor sa jeg også at jeg synes den er mer brukervennlig. Og det mener jeg. Forøvrig er det god kotyme å ikke endre meddebattanters mening når man siterer dem. Endret 9. oktober 2006 av Prognatus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå