abene Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Google vurderer å saksøke både Microsoft og Yahoo. Søkegiganten føler seg urettferdig behandlet i forbindelse med egen boksøketjeneste. Les mer Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Google! Litt merkelig måte å samle inn info på, men hvis det funker så er det vel ikke noe feil i det.. Lenke til kommentar
Kjetil Limkjær Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Artikkelen er ikke helt klar. Hvis de virkelig hadde tenkt å saksøke Microsoft og Yahoo hadde det absolutt vært en merkelig måte å samle info på, men det er ikke det de gjør. Problemet er en misforståelse av ordet "subpoena" i BetaNews-artikkelen, som ikke betyr å saksøke. "Sub poena" er latin for "under trussel om straff", og det det går ut på er å tvinge noen til å opptre som vitne i en rettsak. Det de vurderer er altså å kalle inn Microsoft og Yahoo som vitner i rettsaken de har gående mot seg. "Google vurderer vitneinnkallelse" hadde vært en mer nøyaktig tittel Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Selskapene Microsoft og Yahoo har også utviklet sin egen boksøketjeneste, og har i den forbindelse opprettet organisasjonen Open Content Alliance. Er det flere enn meg som finner de uthevede feltene litt ironiske? Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Selskapene Microsoft og Yahoo har også utviklet sin egen boksøketjeneste, og har i den forbindelse opprettet organisasjonen Open Content Alliance. Er det flere enn meg som finner de uthevede feltene litt ironiske? 7030670[/snapback] lol m$ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så til onsdag når det er viking lotto og jeg ikke vinner så kan jeg saksøke Norsk tipping fordi jeg føler meg urettferdigbehandlet? Stakkars Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå