Gå til innhold

Guide: Elite eller Arcade?


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaggu bra for Lakus at han har andre forumbrukere som kommer med info, lurer på hvor misvisende første post hadde vært hvis ikke...

Hva var det som var så forferdelig misvisende da? Det eneste som var litt off var det med å se på strømforsyninga for å finne ut om den er Falcon eller ikke. Alt annet har jeg skrevet selv, og alt stemmer.

 

 

Du kan kanskje legge til et litt større bilde av "12,1A-bildet"

Er ganske vanskelig å se noe på det.

Klikk på det ;)

Lenke til kommentar
Jaggu bra for Lakus at han har andre forumbrukere som kommer med info, lurer på hvor misvisende første post hadde vært hvis ikke...

Hva var det som var så forferdelig misvisende da? Det eneste som var litt off var det med å se på strømforsyninga for å finne ut om den er Falcon eller ikke. Alt annet har jeg skrevet selv, og alt stemmer.

 

Var helt feil det du skrev om hvordan du skal finne Jasper xbox. Og du har jo bare rappet bilde og info fra meg uten å gi meg noe credit for det (virker som det er du som har funnet det ut selv utifra info i første post).

 

Og du visste jo heller ikke noe om Jaspers internminne etc...

Endret av JerkenovDecoq
Lenke til kommentar

Å herregud. Er ikke jeg som krediterte meg selv engang.

Jeg kan ikke endre andre brukeres innlegg.

 

Om du absolutt ha anerkjennelse for de få setningene dine, send en PM til Camrot.

 

1. Jeg rappet bildet ditt og noen få setninger: Beklager.

2. Jeg kunne ikke 100% hvordan man kan se på boksen at det er en Jasper maskin: Beklager.

3. Aktuelle moderator krediterte ikke deg: Ikke min skyld.

Lenke til kommentar

Det er flott av deg at du bidro til å gjøre førsteposten bedre, men det er ingen grunn til å late som at jeg har gjort den kjempefeilen. Kult at du bidro til å gjøre posten bedre, det er det forum er til for og jeg håpet på at noen kunne rette opp hvis jeg hadde noe feil.

 

Beklager at du ikke ble kreditert for bildet og setningene dine av moderator, selv om jeg ikke hadde noe med det å gjøre. Det at jeg hadde oppdatert posten sto der fra en gang i 2007 når jeg også gjorde det. gjett hvorfor? Fordi ingen andre gjør det.

 

Da er alle fornøyde?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Egentlig er sjansene for å finne en Jasper med lotnr under 843 ganske liten (og i Norge definitivt ikke-eksisterende). Jeg ser det står lotnr 834 i første-post, kanskje det er skrivefeil? Det burde uansett rettes til 843, og 843 er egentlig ikke noen garanti for Jasper i Norge heller, så vidt jeg vet eksisterer det et stort antall lotnr 843 i Norge som fremdeles bare er Falcon.

Lenke til kommentar

Lotnr er egentlig produksjonsdato, dvs f.eks. 0834 er 08 (2008) og uke 34.

 

Jasper begynte å rulle ut fra produksjonsbåndet ca. midt i oktober, ingen Jasper er produsert før denne dato.

 

Så 0834 er for tidlig for en Jasper.

 

Tidlig høst var det ekstremt mye rykteri rundt Jasper og alt og alle som ikke hadde peiling trodde de hadde Jasper. Jeg tror det er mye av dette som har kommer fram på google-resultatene dine.

Lenke til kommentar

Det er DVD-Drevet som bråker når du spiller spill eller ser på DVD. Derfor er det ikke så veldig mye forbedring hos de nye Xboxene heller, da drevet ikke kan bli stort stillere. NOe som kan være er at xboxen din kan være full av støv og derfor få vifetene til å gå for fullt hele tiden, noe som igjen får den til å bråke mer enn normalt.

 

Uansett ville jeg ikke brydd meg særlig om HDMI osv da komponent er mer eller mindre nøyaktig like fint å se på. Og om du installerer spillene dine vil bråket til DVD-Drevet bli borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...