Lakus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Arcade overtok for Core og inneholder: - Xbox 360 - 512MB Minnekort - Trådløs kontroller - Komposittkabler - 5 Arcade spill. - Link! Pro/Premium er det samme og inneholder: - Xbox 360 - 60GB Harddisk - Trådløs kontroller - Headset (ikke trådløst) - Komponent og komposittkabler - Nettverkskabel - Link! Elite inneholder: - Sort Xbox 360 - 120GB Harddisk - Sort trådløs kontroller - Headset (ikke trådløst) - Komponent, kompositt og HDMI kabler. - Nettverkskabel - Link! Alle har samme chipset og alle kan spille av de samme spillene, med unntak. Enkelte spill, som Burnout Revenge krever HDD. Også Xbox Originals krever HDD. Endret 14. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Siden trådstarter ikke har vært pålogget siden 14/11-2007 bør kanskje en moderator oppdatere førstepost? Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Min er hvit, men den har 60GB å HD utgang. Hva heter den? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Min er hvit, men den har 60GB å HD utgang. Hva heter den? Pro / Premium. Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ok, men hvordan får jeg overført savene mine i spill til den nye xboxen min? Fra den gamle harddisken til den nye! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 1. Kjøpe minnekort 2. Ringe til MS og bestille en kabel til å øverføre data mellom to harddisker, gratis, men tar litt tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Da har brukermoderator Skagen vært innom, og førsteposten er iallefall oppdatert på delen om hva de forskjellige versjonene inneholder. Videre får man vel si ifra om det er noen ønsker for mer endring. Men å få denne tråden fastklemt som en sticky, eller ialleafll nevnt i "Gode og nyttige Xbox og Xbox 360 tråder" hadde vel vært bra? Slik at den ikke bare glir ned i forum-avgrunnen. Lenke til kommentar
cfs Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei, så det er ikke hdmi utgang på arcade? Kun pro og elite Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei, så det er ikke hdmi utgang på arcade? Kun pro og elite Jo, men det følger ikke med HDMI-kabel i pakken (kun Elite). Koster ikke mye uansett da. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har hørt at det er bedre kjøling(stillere vifter) på Elite enn på Premium og Arcade. Noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Myth busted. Er samme chipset og kjøleløsning på alle tre. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet når priskuttene trer i effekt på Elite? Har fått ny TV og Wii'en tar plassen for komponent og launchday premiumen min har ikke HDMI og prisen på ny HDD til xbox er så latterlig at jeg nesten like gjerne kan kjøpe en elite. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det skal komme ett priskutt i dag. Ny pris for Elite skal være 2600kr Kilder: VG Gamer.no Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vet at man må ha en spesiell kabel for og koble toslink i xbox 360, følger dette med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Trenger bare en helt vnalig ethernet kabel. Kryssingen tar Xboxen seg av! Følger også med en 3m lang ethernet kabel med Xbox 360(pro/premium) og Xbox 360 Elite. Edit: oh, tenkte ikke lyd Du trenger ikke en spesiell kabel, og det er SPDIF utgang på komponent kablene, VGA kablene, Advanced Scart Cable og på HDMI adapteret for lyd som følger med Eliten. Vil du bruke HDMI og ha SPDIF på en Arcade/Pro/Premium, da må du frem med spikkekniven hvis du ikke kjøper den ofisielle MS kabelen. Endret 19. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trenger bare en helt vnalig ethernet kabel. Kryssingen tar Xboxen seg av! Følger også med en 3m lang ethernet kabel med Xbox 360(pro/premium) og Xbox 360 Elite. Edit: oh, tenkte ikke lyd Du trenger ikke en spesiell kabel, og det er SPDIF utgang på komponent kablene, VGA kablene, Advanced Scart Cable og på HDMI adapteret for lyd som følger med Eliten. Vil du bruke HDMI og ha SPDIF på en Arcade/Pro/Premium, da må du frem med spikkekniven hvis du ikke kjøper den ofisielle MS kabelen. Så hvis jeg kjøper premium må jeg altå kjøpe en spesiell kabel for og få lyd utav anlegget, men hvis jeg kjøper elite følger dette med? Alegget mitt støtter ikke hdmi hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Alt av kabler (utenom selve SPDIF kabelen) følge rmed Elite'n, og da kan du bruke hdmi og SPDIF samtidig. (Hdmi for bilde, SPDIF for lyd, ofc.) Med Pro/Premium så kan du bruke SPDIF hvis du bruker komponentkabelen som følger med, eler kjøper en VGA/Advanced Scart cable. Skal du bruke HDMI og SPDIF samtidig med Pro/Premium, så må du spikke bort en "kloss" som ikke har noen nytte som er "under" komponentkabelen der den koble i 360'n. Da bruker du HDMI for bilde, og SPDIF'en som du kobler inn i komponentkabelen for lyd. Hvis jeg har skrevet riktig (noe jeg mener jeg har gjort..) så er nok det enkleste å bare kjøpe en Elite på dag èn, for å slippe alt rotet som det å kutte på en kabel kan medføre. Da får du jo i tillegg alt i sort og en større harddisk. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Alt av kabler (utenom selve SPDIF kabelen) følge rmed Elite'n, og da kan du bruke hdmi og SPDIF samtidig. (Hdmi for bilde, SPDIF for lyd, ofc.) Med Pro/Premium så kan du bruke SPDIF hvis du bruker komponentkabelen som følger med, eler kjøper en VGA/Advanced Scart cable. Skal du bruke HDMI og SPDIF samtidig med Pro/Premium, så må du spikke bort en "kloss" som ikke har noen nytte som er "under" komponentkabelen der den koble i 360'n. Da bruker du HDMI for bilde, og SPDIF'en som du kobler inn i komponentkabelen for lyd. Hvis jeg har skrevet riktig (noe jeg mener jeg har gjort..) så er nok det enkleste å bare kjøpe en Elite på dag èn, for å slippe alt rotet som det å kutte på en kabel kan medføre. Da får du jo i tillegg alt i sort og en større harddisk. Ja er sant det. Men nå støtter ikke tven min hdmi da, må koble 360 til tven med component. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da er det likegyldig om du kjøper Pro/Premium eller Elite! Da bruker du komponentkabelen uansett, og på den er det en SPDIF utgang! Bare å kjøpe en kabel som er lang nok det, så er du i gang Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nice, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå