Gå til innhold

Guide: Elite eller Arcade?


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

 

Kjøpte 360Elite på Elkjøp her i forrige uke, og trodde det skulle følge med HDMI kabel i pakken. Har ikke funnet denne i boksen, og det er ikke så veldig mye igjen der. Er det fjernet, er det noe jeg har mistforstått eller er det feil i pakken min og nå på tide å ringe Elkjøp for å klage litt?

Lenke til kommentar
Hei

 

Kjøpte 360Elite på Elkjøp her i forrige uke, og trodde det skulle følge med HDMI kabel i pakken. Har ikke funnet denne i boksen, og det er ikke så veldig mye igjen der. Er det fjernet, er det noe jeg har mistforstått eller er det feil i pakken min og nå på tide å ringe Elkjøp for å klage litt?

 

Finner bare kompositt i de nye elite maskinene, ikke hdmi eller komponent.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Denne som de selger på Komplett og Elkjøp, noen som vet om den har Jasper prosessoren? Så den på elkjøp, men det er ikke sånn info kort som viser hvor mange ampere den har eller nummeret. :(
Lenke til kommentar

Noen som vet om refurbished/rekondisjonert 360 Arcades som Game og Gamestop selger er med 3 års garanti fra MS? Står at de har "fabrikkgaranti" som ikke er spesielt utfyllende.

 

Antar at det også er heller vanskelig å vite hvilket chipset/revision de er? Vurderer en Xbox til en nevø, og har en gammel 20 GB HD liggende. Han trenger garantert ikke noe mer enn det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...