TCK Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Tenkte det kunne vere kjekt å ha men egentlig så har eg ikke bruk for det. Eg har kjøpt ein bulk nå. Får eg med dvd software i bulk versjonen?? Og til du som spurte om hva prog mna trengte for å gjøre dvd'en sonefri: Det er avhengig av hvilken dvd spiller du har. Eg veit ein plass der dei har firmware til dei fleste dvd'ene, men eg tror ikke det er lovligt å her på forumet. Så eg kan nok ikke gje vekk adr. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 11:01, skrev Haukåsenkandidat:Hvilket program må man laste ned for å gjøre DVDen sonefri? For å gjøre dvdspilleren sonefri, må du gjerne flashe firmwaren. For å gjøre programvaren sonefri, DVDGenie. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 11:33, skrev TCK:[...]men eg tror ikke det er lovligt å her på forumet. Så eg kan nok ikke gje vekk adr. Joda. Adressen er: http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå