Gå til innhold

dvd spiller :D

TCK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-05 13:33, skrev Divxdude:

kjøp lite on spilleren. Jeg tror den koster rundt 500,-. Dessuten har den blitt kåret til den beste spilleren på forskjellige sider på www.

Kjøp heller en dvd som er av god kvalitet. du vil aldri angre!!

Good luck!

Da kan en slå to fluer i en smekk (billigst og god kvalitet) ved å kjøpe Lite-On spilleren hos it-butikken til 369,-.

Lenke til kommentar

fant netopp noe. tror ikke denne dvd spilleren kan være av beste kvalitet:

her er ei leser erfaring:

Karakter: 1

Kjøpte en cd- brenner av merke Lite-On fra Itbutikken. Var bra pris og grei leveringstid, men så viste det seg at det var noe galt med denne. Etter litt bruke nektet den å åpne eller lukke skikkelig. Opprettet derfor en retursak på denne og sendte inn og her begynnte problemene. Først tok det en uke etter at den var ankommet poststed til Itbutikken hentet varen, så er det gått enda en uke og de har enda ikke mottatt den på avdelingen for retur. Jeg har sendt tre mail til dem for å få litt info om hva som skjer, men å svare på disse er tydligvis helt umulig. Hvis Dere ser etter pris og slikt er Itbutikken et bra valg, men håp for guds skyld at det ikke blir noe feil med varen. Da oppstår det brått en del problemer. Og som vi alle vet, kan det oppstå feil med noe pc- utstyr så derfor tar man en stor risiko ved å handle her.

Innsendt av: Odd Arne Borgen, 1/10-2002

Noen andre som har dårlige eller gode opplevelser med Lite-on dvd spilleren??

Lenke til kommentar

I denne testen ser vi jo helt klart at Liteon spilleren er helt klart best! den vant 4-1 (eller var det 5-1) mot ein pioneer.

Tror eg velger den liteon spilleren. Hvor andre plasser en it-butikken selger de denne dvd spilleren?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer medd liteon spilleren?? Noen som har erfaring med it-butikken??

It-butikken har ikke inne spilleren nett nå, men får den inn på mandag. Hva er lurest, bestille nå eller på mandag??

Håper på svar igjen :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt den for noen måneder siden. Har ikke hatt noe problemer med den. Har byttet firmware slik at den ble sonefri. Jeg kjøpte retail-versjonen siden den kostet det samme som bulkutgaven den gangen. PowerDVD 4.0 fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...