Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips for å slutte å bite negler

PrinsesseBlomst

Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig det eneste som virkelig hjelper, er å bestemme seg 100% for at man skal slutte. Jeg bet negler hele tiden før, men nå gjør jeg det aldri. Kun på føttene (neida, haha :!: ).

7031435[/snapback]

Du tenner meg så sykt noen ganger.

Uansett. Prøv å bestem deg for å slutte, å om du klarer det så gir du deg selv en premie. Gjør en avtale med foreldrene dine eller no.

Du kan jo også lese hva å bite negler kan føre til, det er mye nasty man kan få av det så.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Hiiiildeee xD

Jeg har biti negler ganske lenge :( men jeg har prøvd ALT!

jeg greide å slutte en uke, men så bynte jeg igjen!

Når jeg vet jeg vill byne å bite negler så prøver jeg bare å finne noe annet å holde på med... fikle med en penn ellerno... som foreksempel i filmer... bruker å klemme på no... :!: men funker det?? nope... av å til så..

Hva skal jeg gjøre? :cry:

I så fall... dere som har greid det... Det er jo bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette virker jo nesten som en tvangstanke for mange av dere Oo

Jeg har aldri bitt negler, jeg har aldri vært fristet til det, og når jeg faktisk har hatt lite å gøre på, så lakker jeg heller neglene på fingre og tær og sminker meg sinnsykt. De tidene du vet du pleier å bite negler, finn noe annet å gjøre i stedet!

7038198[/snapback]

Jeg tror problemet for oss neglebitere er at vi ikke er klar over at vi biter.Sitter foran pc'n og plutselig inser man at man sitter med ei avsagd neil.

Men Jeg har sånn halveigs klart å slutte nå i det site, jeg filer neglene mine med neglefil da, sånn hele tiden, da er det lite å bite på.

Pluss tenk tanken av at de fleste syns nok ikke stygge avbitte negler er veldig sexy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...