anitarosberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er en reklame på tv3(muligens tvn,men skeptisk til det) som reklamerer for en ny serie. Har ikke fått med meg hva serien heter,men vet at den handler om en som blir kidnappet/forsvinner. Du ser en mann stå ut i en vei og en dame som gråter og tar seg etter gardiner før hun faller sammen. Det jeg virkelig lurer på er hvilken sang som er med i reklamen. Etter de jeg tror er det Tori Amos,men er ikke 100% sikker. Hun synger noe som kan høres ut som "is anybody here/there". En veldig melankolsk sang. Jeg har hørt den før,men husker ikke hvilken sang det er.. Kan noen hjelpe meg der ute? Takk på forhånd Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Lurer du på hva sangen heter? Forresten, Velkommen til forumet Endret 9. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Se ovenfor, og velkommen til forumet . Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg