fytech Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Klippte da av vorta nå nettopp, ja skal si det ble et blodbad xD Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har en vorte på tommelen nå, og det plager meg! Hadde en i håndflata for noen år siden, og den gikk bort med veruccid. Bruker det nå også, men tar sin tid. Problemet er vel det at jeg er så pirkete og pirker på det hele tia. Har prøvd å dra ut vorta jeg og, men det gjør jo sabla vondt. Har også prøvd å dra ut vorta, for så og ha vortemiddelet nedi gropa. Men de er også sabla vondt.. Har da funka før, så håper det funker igjen Lenke til kommentar
Gjest Hoddi Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg hadde vorter for eg stund siden , 27 stk på det meste ! gikk til legen og frøs de største og brukte forskjellige midler på resten. Ikke mye som hjalp, men nå har alle forsvunnet, utrolig ! har fått en til nå da, så skal prøve å ta på neglelakk Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Husker jeg reiv av vorta mi, var ikke vondt, kom ikke no blod eller noe, MEN bare 3 dager etter var den tilbake, akkurat på samme plass med den samme størrelsen, slem den er Lenke til kommentar
Gjest Guest_pettersen_* Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har en vorte oppå fingeren som irriterer meg noe jævlig.... hva er det beste legemiddelet mot den? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde 5 vorter på fingrene i 2 år. Jeg prøvde utallige metoder krem, frysing, til og med naturmedisin. Det gikk ikke. Så for et år siden flyttet jeg til Ås, og fikk ny fastlege. Vi prøvde frysing i en måned men det gikk ikke. Da ble jeg sendt til en spesialist i Ski. Spesialisten var en bestefartype i de gode femti. Jeg satte meg ned i stolen. Plutselig tar han fram en skalpell og renser vorta, for så å skjære den bort og fryse på nytt. Nå har jeg ingen problemer med vorter. Skummel type... Løkkegården i Ski? Har vært hos samme karen selv og fikk fjernet en som satt midt på tommelen. Den har dessverre dukket opp igjen, men den holdt seg borte i et par års tid, men den er heldigvis mye mindre enn den var den gangen, så den plager meg ikke så da kan den bare sitte der. Jeg beit bort dritten første gangen, blødde noe jævlig. Satt og kjørte bil også så det var jævlig smart, men da holdt den seg borte en god stund. Men når jeg fikk fjernet den hos denne "skummle" karen i Ski så fortalte jeg at jeg beit bort vorta og det annbetalte han ikke, siden de kunne smitte og da ende opp med vorter på tunga. Så jeg har sluttet med den metoden Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har hatt et par opp igjen selv, har stort sett blitt kvitt dem ved å file de vekk med neglfil i kombinasjon med slik vortedreper ting man pensler på. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 haha snart begynne folk å tenke på å amputere fingra eller hånda xDD men neglakk funker fett Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tar og bumper denne jeg. Tror jeg har fått en vorte under foten, en såkalt fotvorte. Gjør ikke vondt hvis man ikke trykker skikkelig hardt på den. Kommer nok av at jeg har brukt noen dårlige klogger på jobb i noen mnd nå tenker jeg.. Lurte på om det har kommet noen nye produkter som funker bra for å fjerne den i løpet av de siste snart 2 årene? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg hadde 27 vorter på en for en gang i tia ._. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hadde en del fotvorter under foten på tåballen for en stund sia og de var der i et par år faktisk. prøvde no greier man smører på på apoteket men det funka ikke så bra. så leste jeg et kjærringråd om at bananskall funka. eter jo banan uansett, så tenkte det ikke kunne skade akkurat. smørte skallet med innsia hver kveld før jeg la meg, også gikk de bort etter noen uker ellerno sånt. veit ikke om det funker på alle, men det funka for meg ihvertfall. hadde også fått en vorte på ene fingern og den gikk bort også ( tok to i en smekk ) Lenke til kommentar
Gjest heipådei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jo, jeg har mange vorter.. jeg prøvde et sånn plaster helt til den var borte og mer til. men den vokste opp igjenn. jeg prøvde med plaster minst 10 ganger til, men ingen efekt. vericid har jeg prøvd, ingen efekt. fryst maaaange ganger, ingen efekt. men jeg skal dra t en hudlege å få den av kansje. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg prøvde å fryse mine, men funket ikke selv om jeg gjorde dette 4-5 ganger. Hadde rundt 10-15 stk. Fikk så et kjerringtips: Bruk sitronsaft, type frukt, ikke på flaske. Dette gnir du over flere ganger daglig til den forsvinner. Kan ta 1-3 uker. Alle forsvant. Det funker! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Husker jeg hadde vorte på ene tåa mi en gang. Først prøvde jeg med sånt plaster med salisylsyre, men virka ikke... (de er vel mer beregna på liktorner?) Endte med at jeg klippet den av med en negleklipper, veldig dypt inn også, men det blødde ikke noe særlig. Vorta kom aldri tilbake Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor lenge må jeg gå med det bananskallet? Skal jeg bytte det ut når det blir brunt? Har nettopp tatt på bananskall på noen jeg har på helen, hvis det funker skal jeg ta det på de litt større også....... Er møkk lei av dette nå! Den ene jeg har på fingeren har jeg hatt i ca. 3 år nå, og den er på vei vekk, yay! Lenke til kommentar
Gjest supaH Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Spytt på vorten ganske ofte i noen uker, spyttet tørker vorten ut. Eller gjør som meg - spytt på den helt til den blir ganske liten, så bruker du en neglsaks til å klippe den av. Klipp av så nærme huden så mulig Min er borte nå Smertefritt og gratis Lenke til kommentar
Gjest kris Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 jeg klemte og presset vorten min på hånden. Den ble flatere etterhvert. En dag var vorten veldig tørr at jeg greide å skrape den bort. Så ut som at den var borte. Men jeg vet ikke om den kommer tilbake. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Slik fjernet jeg vorta mi da jeg gikk i 7nde: sneip en sigg på den roooolig. La den brenne skikkelig inn. Når du så fjerner siggen vil du se at vorten er vitfarget. Lag en "pinch" med neglene og røsk a skikkelig. Dette funker som bare det. Har ikke sett noe til verken vorte eller noe etter det. Har dog et lite merke der vorta var, nesten usynlig. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg er veldig plaget med munnsår. Fikk tips om å prøve noe som heter "Wart Drops" og det har hjulpet meg veldig. Som navnet tilsier skal de også være effektive mot vorter, men det har jeg aldri testet. Jeg var skeptisk, men tenkte at det var verd 89,- kroner for kanskje å bli kvitt problemet og det er jeg glad for Jeg kjøpte dem på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå