Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=220035230072 Budet ligger nå på $6000, og RANCE6 har for tiden over 81k gamerscore og er da den som har mest i verden. Men fy faen - hvem i all verden betaler $6000 spenn for noe så komplett unyttig som en gamertag? http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det finnes litt for mange mennesker med litt for mye penger her i verden. Det er sikkert og visst! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og med så mange poeng...finnes det folk som lider av altfor mye bortkastet tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Og med så mange poeng...finnes det folk som lider av altfor mye bortkastet tid 7030301[/snapback] 5000 HOURS SPENT ON THE GAMES. Det er faen meg 208 døgn det, han kan da umulig ha gjort så forbannet mye nyttig i 2006? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har bilde av mannen? HerreMOSESE!! Det er altså mulig! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Og med så mange poeng...finnes det folk som lider av altfor mye bortkastet tid 7030301[/snapback] 5000 HOURS SPENT ON THE GAMES. Det er faen meg 208 døgn det, han kan da umulig ha gjort så forbannet mye nyttig i 2006? 7030306[/snapback] Kanskje han lider av spillavhengighet? Og nå har hans foreldre bestemt seg for å selge maskinen(e) og alle spillene hans. Ingen normale mennesker spiller så mye. Jeg synes jeg har spilt mye, som har over 13k i gamerscore, men jeg tørr ikke tenke på hvordan det hadde vært om jeg skulle ha spilt til jeg hadde oppnådd 81k. Da tror jeg dama hadde sagt takk for seg, og jeg hadde garantert strøket på ingeniørstudiene mine. Dette får meg til å tenke på alle de som sitter døgnet rundt foran PCen med WoW. Skummelt... Dere bør forresten se South Park sesong 10 episode 8. Den handler om WoW-avhengighet. Faktisk veldig bra. Det er en spiller som spiller så mye at han når en level som ikke utviklerne hadde regnet med, noe som gjør at han kan drepe alle andre spillere som er online. En god latter Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 vel, for over 40 000 kr så hadde ivertfall jeg solgt taggen min LETT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå