sonofs8n Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 jeg kjøpte just et brukt Nikon coolpix 2500 kamera. men bruksanvisning mangler. åssen kan jeg skaffe den? Lenke til kommentar
sonofs8n Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 og forresten, må jeg ha noen spesiell programvare for å laste inn bilder? eller kan jeg bare bruke fotoshop? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 På nyere datamaskiner trenger du ikke programvare i det hele tatt, kameraet dukker opp i utforskeren som en egen disk hvis du har valg "Mass storage device" i menyene. MLW Quote: sonofs8n skrev (2002-11-04 15:22):og forresten, må jeg ha noen spesiell programvare for å laste inn bilder? eller kan jeg bare bruke fotoshop? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Her finner du brukerhåndbøker til Nikon: http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/downl..._manuals100.htm Lenke til kommentar
sonofs8n Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 tusen takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå