VgRD Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vet det er veldig mange sånne tråder ute å ggår nå men føler at det blir litt rart å spørre i en annens tråd.Men hvis det er for ille så kan en Mod bare slette denne tråden Men til poenget; jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg x360 fordi Sony har skuffet meg en gang for mye, Men! jeg vet ikke om jeg skal kjøpe Premium eller Core utgaven. Jeg er veldig i tvil og håper kanskje noen kan hjelpe meg litt De kriterier jeg har er: -Jeg skal bruke den til online spilling(da må jeg vel har Live Gold eller hv det heter, følger det med no trial peride eller no i noen av utgavene?) -Har ikke HD-TV -Og jeg blåser egentlig i om det er trådløs kontroll eller ikke(selv om det virker super digg med trådløs) -Må ha HDD -headsette driter jeg i Så noen som har forslag til hva jeg burde gå for? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 SAklart premium. En harddisk koster 700kr i seg selv utenom en core, og da er du fort oppe i prisen til en premium uansett. Pluss at du fAr trAdl0st kontroller og 30dagers gold test ting(mA man ha for A spille online) og headsettet er kjekt A ha til A prate med andre Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk for svar Da kan det nok hende jeg drar å kjøper meg en Premium til torsdag(lønning) Og kanskje jeg plukke med meg ett spill i samme slengen... Usikker på hvem men, Dead rising, Saints row eller Test drive:U er gode kandidater, hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Gå løs på Premium du, gratulerer deg på forhånd for kjøpet Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 heheh, takk takk Sitter å sikler over TDU bilder nå, tror jeg kjøper meg det og Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Absolutt Premium ja! Sparer penger når du likevel må ha harddisk. Gratulerer med kjøpet, og lykke til på Live! Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Absolutt Premium ja! Sparer penger når du likevel må ha harddisk. Gratulerer med kjøpet, og lykke til på Live! 7030131[/snapback] Faktisk ikke. Han vil tjene my penger på å kjøpe en Core og en harddisk. Får jo core til 1500kr, hvis men leter litt, gjerne med et spill også. Harddisk 700kr blir 2200 til sammen. Så han kan tjene 800kr i forhold til en premium til 2990. Det ekstra som er i pakken sa han jo han ikke trengte. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ta en titt på denne tråden. Birger Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dersom du ikke har HDTV og kontrollene ikke har noe å si så velger du core, enkelt og greit. Du finner ikke premium billigere enn core + harddisk noen steder. Og dersom du kjenner noen som jobber i elektronikkbutikk så selger slike butikker premium og core med tap mens de tjener store grunker på tilbehør som harddisk, kabler etc. Dermed kan du spare inn enda mer gjennom personalkjøp . Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vet det er veldig mange sånne tråder ute å ggår nå men føler at det blir litt rart å spørre i en annens tråd.Men hvis det er for ille så kan en Mod bare slette denne tråden Men til poenget; jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg x360 fordi Sony har skuffet meg en gang for mye, Men! jeg vet ikke om jeg skal kjøpe Premium eller Core utgaven. Jeg er veldig i tvil og håper kanskje noen kan hjelpe meg litt De kriterier jeg har er: -Jeg skal bruke den til online spilling(da må jeg vel har Live Gold eller hv det heter, følger det med no trial peride eller no i noen av utgavene?) -Har ikke HD-TV -Og jeg blåser egentlig i om det er trådløs kontroll eller ikke(selv om det virker super digg med trådløs) -Må ha HDD -headsette driter jeg i Så noen som har forslag til hva jeg burde gå for? 7029972[/snapback] Simpelt. Du kjøper en Premium utgave. Du nevner ikke hard disk, men det er veldig greit siden du skal være online. Du kan laste ned demoer, filmsnutter fra spill og mye annet fra xbox live. Du får også med en trådløs kontroller. Ja det er digg uten ledninger. Hos meg er alt trådløst utenom den lille ledningen fra kontrolleren til headset. Men det skal komme trådløs headset og da sitter jeg med en konsoll som ikke har noe ledninger unntagen den fra konsollen til TV. Pass på å se etter manufactor date. Den finner du i den lille åpningen bak på esken. Du burde ikke kjøpe en gammel konsoll, men helst en fra mai eller nyere. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 snip 7029972[/snapback] Simpelt. Du kjøper en Premium utgave. Du nevner ikke hard disk, men det er veldig greit siden du skal være online. Du kan laste ned demoer, filmsnutter fra spill og mye annet fra xbox live. Du får også med en trådløs kontroller. Ja det er digg uten ledninger. Hos meg er alt trådløst utenom den lille ledningen fra kontrolleren til headset. Men det skal komme trådløs headset og da sitter jeg med en konsoll som ikke har noe ledninger unntagen den fra konsollen til TV. Pass på å se etter manufactor date. Den finner du i den lille åpningen bak på esken. Du burde ikke kjøpe en gammel konsoll, men helst en fra mai eller nyere. 7031303[/snapback] -Må ha HDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå