nets Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Første video: I går tapte en kar hos meg i klespoker, straffen var å spørre etter sukker i bare bokseren. Enjoy =) Det har nå kommet en ny video med oss (inkludert meg). Som tar en løpetur i bokseren. Vi tar tilogmed en runde i rundkjøringen. Jeg er da "Christian B. G." for den som lurer EDIT: Av en eller annen grunn er linken bugga, den kommer sikkert tilbake strax. Da funka linken igjenn <3 Endret 8. oktober 2006 av Nets Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En gjeng med gutter som spiller klespoker? Er det bare jeg som synes det virker litt rart? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 En gjeng med gutter som spiller klespoker? Er det bare jeg som synes det virker litt rart? 7030988[/snapback] Nope, litt tvilsomt. Ellers vart dette veldig internt. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva heter sangen ca. 1,40 minutter ut i filmen? Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hva heter sangen ca. 1,40 minutter ut i filmen? 7032215[/snapback] Song 2 av blur. Var BTW med 4 andre jenter, bare 2 ble med ut Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 kom igjen a, klespoker med gutta er kos Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 kom igjen a, klespoker med gutta er kos 7032537[/snapback] Tviler ikke Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 mm, Ro ro til fiskeskjer... du mener det var med 4 andre jenter.. 4 andre jenter regner du deg selv som jente? christian høres ut som et guttenavn eller er det bare meg? Skal si jeg tror deg lite her duh..du er nok litt tvilsom... Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hehe... ka sa han fyren på den siste videoen siden dere løp sånn? Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 kom igjen a, klespoker med gutta er kos 7032537[/snapback] Hvis du leser gjennom postene så fikk du kansje med deg at bare 2 av jentene ble med ut.... Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) kom igjen a, klespoker med gutta er kos 7032537[/snapback] Hvis du leser gjennom postene så fikk du kansje med deg at bare 2 av jentene ble med ut.... 7033966[/snapback] herregud.. lest hvert jævla innlegg og fortsatt svarte jeg sånn.. For det første hørtes det veldig tvilsomt ut, det må jeg si.. Og for det andre, hørt om sarkasme? ro ned litt gutt Måtte bare få det ut kosepåh Endret 9. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tapte alle sammen siden ingen hadde klær på seg? Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Tapte alle sammen siden ingen hadde klær på seg? 7034148[/snapback] Alle sat i bokserne/hotpantsa utenom meg som faktik hadde 1 plagg igjenn Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvorfor tok de ikke av alt må jeg få tørre å spørre? Lenke til kommentar
nets Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hvorfor tok de ikke av alt må jeg få tørre å spørre? 7034335[/snapback] Er ikke alle som er komfortable med å blotte genetaliene sine for venner og forbipaserende? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Likevel hadde dere klespoker med hverandre? Bra teksting forresten. Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvis du "bare" skal spille til du har bokseren. Ser jeg ikke meningen sorry.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Spiller man klespoker må man da for svarte spille til alle klærne er av. Husker vi spilte mye klespoker på festene før. Dessverre har vi sluttet med det, for det var jo kjempemorsomt, enten man satt med klær igjen eller ikke! Lenke til kommentar
nets Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Spiller man klespoker må man da for svarte spille til alle klærne er av.Husker vi spilte mye klespoker på festene før. Dessverre har vi sluttet med det, for det var jo kjempemorsomt, enten man satt med klær igjen eller ikke! 7036111[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå