Patz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg postet denne tidligere i webdesign, fikk svar at det nok er mer kunnskap i forbindelse med dette i PHP-kategorien, poster derfor denne her: Jeg og noen andre vurderer å arrangere et LAN, i den forbindelse har jeg satt opp en PostNuke-side. Vi vurderer å bruke et webbasert setebooking-system, der deltakerne kan se alle sitteplassene grafisk, velge en plass, og registrere seg. Er det noen som vet om en slik ferdig løsning? Kan jeg enkelt lage dette selv? PHP og webdesign generelt er ikke min sterke side, men om noen kan forklare hvordan jeg må gå frem så skal jeg se hva jeg får til. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan ikke enkelt lage dette selv om PHP ikke er din sterke side.. Mener at det finnes ferdigløsninger, men den ene jeg har prøvd fikk jeg ikke til, muligens noen andre kan hjelpe deg med ferdigløsninger.. (Husker ikke navnet på den jeg prøvde) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har du sett hos Hotscripts? Og denne posten er forresten feilpostet. Dette er vel en mer passende plassering av tråden? Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva med dette scriptet? http://www.lodclub.com/joomla/index.php?op...c=fileinfo&id=8 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg holder på å lage et slikt system, litt mere kompleks enn det du tenker på da men du kan sikkert få det når det blir ferdig, tror jeg kommer til å legge det ut for nedlastning Men det blir sikkert ikke ferdig før om en god stund enda da.. vi skal ikke ha lanet før i januar så jeg rekner med at det blir ferdig en gang i desember eller noe slikt Kravspec. Dalalan UMS (user management system) Brukerane blir automatisk registrert når dei reserverar plass (litt meir avansert registrering der) All brukerinfo + registreringsdato i MySQL tabell brukerdata. [Da] Innlogging (.htpasswd) for eit adminpanel, mulighet for å redigere brukerinfo, endre plass, slette, legge til bruker Lage til ein betre og meir grafisk oversikt over radene (konfigurasjon av den på adminpanelet) Mulighet for å sende e-post fra adminpanelet til f.eks alle brukarar eller velgje kva brukarar vi skal sende til Oversikt over alle brukarar der vi kan sei at dei he komt eller ikkje, om dei ikkje kjem så skal vi sende rekning i posten En sak dei må krysse av for å få lov å registrere med blandt anna reglane og at dei odtek at vi sende dei mail for info om dalalan, og rekning i posten om dei ikkje møte opp (vi tape faktisk masse penga på dei som ikkje kjem) Muligheit for å legge til compoar Legge til brukarar i compoane Compooversikt, (legge ut filma / streaming?) vinnarar, poengscore o.l. Info fra kvar compo Kontaktskjema blir integrert i UMS slik at vi får opp ei ega side på adminpanelet med “Henvendelsar / Composøknadar” Integrere eit newsscript i dette? (Eg har eit delvis ferdig) Bildegalleri integrasjon? Synst vi skal prøve å få til at vi styre alt på sida fra ditta systemet her, so legg vi all infoen vår i en database isteden for i file.' Mulighet for å aktivere frukost (totalt for heile lanet) Si ifra om du har forslag til andre funksjoner som kan vere nyttige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå