Saftis Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ett ord: ørepropper. Litt ubehagelig i lengden, men du sovner i hvert fall. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Din post stod ikke der da jeg skrev innlegget, b-real (jeg klikka meg inn på denne tråden for en stund siden og skrev innlegget vha. "Fast Reply"-funksjonen, så jeg refresha aldri siden for å se om det var kommet noen nye poster). Dessuten eksemplifiserte du det voldelige forslaget "slå dem med balltre", noe som jeg ikke ser mitt forslag faller under. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) har du prøvd å spørre pent, spille på samvittigheten? lettere å nå fram til folk dersom du ikke er hissig når du sier ifra Endret 8. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 atrax, ytringsfrihet. Fortsett å bruke den. ingenting å beklage der. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) har du prøvd å spørre pent, spille på samvittigheten? lettere å nå fram til folk dersom du ikke er hissig når du sier ifra 7030140[/snapback] ja, den første gangen spurte jeg pent. Han svarte pent. Men bråkinga fortsatte. Andre ganger spurte jeg pent, men han svarte bare "okey okey" og så ut som han ikke hadde mye tid og måtte forte seg å lukke døra!! Den tredje og fjerde gangen var det tøffere samtaler. Subwoofer, hmm.. skal gjøre litt google søk og finne mer ut om det før jeg kjøper en. Endret 8. oktober 2006 av boratsmom Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjøp deg en sub og spill syntetiske basstoner 24/7. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 jeg fant ut at subwoofer bare var en stor høyttaler som kunne spille dype toner? men da bråker jeg for naboene mine og spesielt dama som bor under meg. Jeg vil kanalisere alt til gjøken ovenfor. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 tror neppe du blir kvitt problemet ved å bråke tilbake og starte en nabokrig vi lever ikke i den 3. verden, du må kunne få noen med autoritet til å enten kaste dem ut eller enda bedre, få dem til å slutte Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Han har jo både prøvd å få dem kastet ut og å få dem til å slutte. Siden det ikke nytter, kan han like gjerne ha det litt artig på deres bekostning. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Han har jo både prøvd å få dem kastet ut og å få dem til å slutte. Siden det ikke nytter, kan han like gjerne ha det litt artig på deres bekostning. 7030350[/snapback] jeg nekter å tro at han ikke har annet valg enn å starte "lydkrig" med dem, noe det garantert ikke kommer noe godt ut av Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 har du prøvd ørepropper eller "sov i ro" som det også kalles? Jeg bor midt i byen der det er mye bråk og før slet jeg med nattesøvnen, men det var før jeg prøvde øreproppene, the nice little fellows...Sover som en stein uansett når på døgnet nå. Sovner raskt og sover kontinuerlig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vel om dee er våkne om natta så sover de vel om dagen,skal du da lage støy for dem så måtte det være å sette denne på når du gikk på skolen. men jeg hadde først prøvd å snakke med politiet ingen har rett å forstyrre naboer etter kl 23 00 uansett hvor en bor . Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 alle bygårder og bygninger har regler. Hvis ikke gjelder standardreglene. Deriblant rolig etter kl 2300. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jepp... skal nok se nøye på ringeklokkene før jeg legger inn noe bud på leilighet ja. fnis Endret 9. oktober 2006 av b0nna Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Som sagt tror jeg nok det og ta igjen med samme mynt er dumt ettersom det bor flere der. Snakk med de andre og samarbeid om klage. Ellers er det bare å ringe politi etter klokka 23.00 uansett. Det skal være rolig fra 2300 til 0700 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 for øyeblikket er det ramadan, men de bråkte om natta før den begynte også? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Slå deg sammen med de andre naboene, og forlang ro. Snakk med utleier. Funker ikke det... ring purken. Nekter de å gjøre noe, så klag til Oslo kommune. Lenke til kommentar
jo_sommer Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 for øyeblikket er det ramadan, men de bråkte om natta før den begynte også? 7030863[/snapback] Ramadan er det da de nekter å ete det? Da får du lage masse god mat så det lukter opp. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes den tråden her begynner å bli vel sprø, men... underholdende er den hvertfall. Kanskje flyttes til off-topic eller no? hmm, ja... ta og fyr opp litt saftig grisekjøtt og sørg for at lukta driver inn til dem. Utenksomme rasshøl bør igrunn få igjen med samme mynt. Og da uten at du gjør noe galt. Det andre blir for tåpelig. Om du ikke slår deg sammen med naboene da. Og sier at du skal plage dem med subwoofer og får medhold i det... he he Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det blir jo dumt å bråke, da det går utover andre naboer, som nevnt. Det beste er nok å slå deg sammen med de andre naboene. Spør om de også har lagt merke til, og eventuelt også irritert seg over dette. Da står dere sterkere til å kunne få de kastet ut, eller i det minste få de til å roe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå