Gå til innhold

Muslimene bråker om natta :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din post stod ikke der da jeg skrev innlegget, b-real (jeg klikka meg inn på denne tråden for en stund siden og skrev innlegget vha. "Fast Reply"-funksjonen, så jeg refresha aldri siden for å se om det var kommet noen nye poster).

Dessuten eksemplifiserte du det voldelige forslaget "slå dem med balltre", noe som jeg ikke ser mitt forslag faller under.

Lenke til kommentar
har du prøvd å spørre pent, spille på samvittigheten?

lettere å nå fram til folk dersom du ikke er hissig når du sier ifra

7030140[/snapback]

ja, den første gangen spurte jeg pent. Han svarte pent. Men bråkinga fortsatte.

Andre ganger spurte jeg pent, men han svarte bare "okey okey" og så ut som han ikke hadde mye tid og måtte forte seg å lukke døra!!

Den tredje og fjerde gangen var det tøffere samtaler.

Subwoofer, hmm.. skal gjøre litt google søk og finne mer ut om det før jeg kjøper en.

Endret av boratsmom
Lenke til kommentar
Han har jo både prøvd å få dem kastet ut og å få dem til å slutte. Siden det ikke nytter, kan han like gjerne ha det litt artig på deres bekostning.

7030350[/snapback]

jeg nekter å tro at han ikke har annet valg enn å starte "lydkrig" med dem, noe det garantert ikke kommer noe godt ut av

Lenke til kommentar

har du prøvd ørepropper eller "sov i ro" som det også kalles? Jeg bor midt i byen der det er mye bråk og før slet jeg med nattesøvnen, men det var før jeg prøvde øreproppene, the nice little fellows...Sover som en stein uansett når på døgnet nå. Sovner raskt og sover kontinuerlig.

Lenke til kommentar

Vel om dee er våkne om natta så sover de vel om dagen,skal du da lage støy for dem så måtte det være å sette denne på når du gikk på skolen.

men jeg hadde først prøvd å snakke med politiet ingen har rett å forstyrre naboer etter kl 23 00 uansett hvor en bor .

Lenke til kommentar

Synes den tråden her begynner å bli vel sprø, men... underholdende er den hvertfall. Kanskje flyttes til off-topic eller no?

hmm, ja... ta og fyr opp litt saftig grisekjøtt og sørg for at lukta driver inn til dem. Utenksomme rasshøl bør igrunn få igjen med samme mynt. Og da uten at du gjør noe galt. Det andre blir for tåpelig. Om du ikke slår deg sammen med naboene da. Og sier at du skal plage dem med subwoofer og får medhold i det... he he

Lenke til kommentar

Det blir jo dumt å bråke, da det går utover andre naboer, som nevnt.

Det beste er nok å slå deg sammen med de andre naboene. Spør om de også har lagt merke til, og eventuelt også irritert seg over dette. Da står dere sterkere til å kunne få de kastet ut, eller i det minste få de til å roe seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...