Ni kon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei alle sammen Tidligere var jeg leser av Nettavisen, men har nå så og si sluttet å lese den helt. For en stund siden la de om designet på siden, samt at de har en del latterlige løsninger. Var innom en tur nå og måtte vri meg i en blanding av latter og sjokk over hvor elendig siden er blitt. Bare se hvordan de har valgt bildeløsningen her: Link Når du legger musa på bildene heter alle riktignok 01, men om du trykker på bilde nr 2 fra høyre kryss ser dere hvor dumt dette blir. Og dette er bare en av mange eksempler. Min mening er at nettavisen er blitt direkte rotete, tungvint og ikke minst lite spennende som nettavis. Kan ikke fatte at de tørr dette i en tid hvor ting stadig blir enklere og mer brukervenlig.... Noen som mener det samme? Endret 8. oktober 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vil si meg ganske enig! Hadde Nettavisen som startside før, men etter det nye designet har jeg foretrukket andre nettaviser og er så og si aldri innom Nettavisen lenger. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Brukervennlig design er jo sååååå 2005 da. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nettavisen er ikke direkte vakker, det eneste som gjør at siden er bedre enn ITavisen er fargevalget... Lenke til kommentar
The zero Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det nye designet til Nettavisen er betydelig mye bedre enn det gamle som var blitt så rotete at man ikke kunne finne fram i det hele tatt. Den nye bildeløsningen du sikter til er mye bedre enn den gamle! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg synes alle nettaviser er så veldig keen på å presse alt innholdet inn på minst mulig plass. Alt blir så trangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå