steinrawr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hejsann=) tenkte det kunne vært fint med en egen tråd som ikke er 100 år gammel for å diskutere det som "tok over" åndenes makt tråden |D :!: jaja.. min mening er nå det at vi neppe er alene i universet. og ville jo vært veldig kjedeli som noen sa om vi kunne forklare alt.. men dette med kornsirklene har jeg falt litt for.. utrolig interresant og mange gode Dokumentarer. Det er jo da også veldi mange som faker disse, men vil nå tro at de mest avanserte er utenomjordisk-laget:P siden det i mange har blitt brukt ekstremavanserte geometriske systemer som forksere først oppdaget etter å ha "regnet" på kornsirklene. dette med de kodene er jo det mest interresante. hvordan skulle vi her på jorda klare å lag et "bilde" av en alien, med en perfekt skrevet deschifret kode, som sier at vi må passe oss. ville jo tatt sin tid.... og denne beskjeden som ble sent ut i rommet fra en radio/teleskopstasjon i England. som vi fikk svar på.. bl.a. inneholdt den jo DNA mønsteret til "aliene" og høyde, gj, levealder, hvilke planeter i sitt solsystem de lever på, varme, tallsystem, OSv, var jo kjempemye. det eneste som forundrer meg, er jo bare det at. hvis dette da er Aliens. så har de jo teknologi som overstiger jordas nåværende stadium, men ville det ikke vært lettere for dem å f.eks kommunisere med oss på andre måter enn i kornåkre. (redde for å vise seg?( kanskje de tror vi har for dårlig teknologi til å skjønne annet) .. uansett tror jeg på utenomjordiske, og elsker dokumentarer og filmer om slikt Linker og bilder er velkommne. Diskuter! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Er allerede 2 tråder om dette.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bennyt søk og bruk de eksisterende threads. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg