inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Vi skal kjøpe båt (Viksund 310), og denne er såpass stor og rask at det er mulig å komme seg litt rundt med den. Har dere noen forslag til hvor det er bra å reise med utgangspunkt i Stavanger? Tenker først og fremst på festivaler og liknende i sommer - Skalldyrfestivalen - Quartfestivalen - Lindøyfestivalen Endret 8. oktober 2006 av cecolon Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke peiling, men tenkte mer på båten. Helvetes fin båt, hvor gamle er dere og hvor mye koster båten? Ønsker dere lykke til. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå begynner vel både sommeren og båtsesongen å nærme seg slutten? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Har søkt litt, og Skalldyrfestivalen og Lindøyfestivalen virker aktuelle. Kanskje denne tråden kan bli en samletråd for fine plasser på sørvest-landet? Jeg og kompisene er 20~21, men det er familien (foreldre) som kjøper båten. Jeg har bare tenkt å være pappagutt og låne båten jeg edit: Fisk1, tenker på neste sommer jeg Båten er nettopp bestilt ser du, og jeg begynner å glede meg allerede Endret 8. oktober 2006 av cecolon Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 edit: Fisk1, tenker på neste sommer jeg Båten er nettopp bestilt ser du, og jeg begynner å glede meg allerede 7029404[/snapback] Akkurat, da er jeg litt mer med veit du. Hva med Quartfestivalen etc? Det er jo ikke akkurat noen båtfestival, men det er jo i en typisk båtby, nemlig Kristiandsand! Ellers er det vel ei stor båtmesse som holdes hvert år, som jeg aldri husker navnet på... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Sant nok, har aldri vært på Quarten, men det burde da la seg gjøre å ha båten ikke alt for langt unna? Kan tenke meg at bikker og gasskomfyr glatt overgår telt og gjørme edit: Småbåt/gjestehavn Er en glimrende løsning! Gjestehavnen i Kristiansand ligger like ved festivalområdet, men egner seg ikke for nachspiel eller andre høylytte aktiviteter. Vær oppmerksom på at båthavnen er meget populær, og at det kan være vanskelig å få plass. Endret 8. oktober 2006 av cecolon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå