Gå til innhold

Fine båtplasser/arrangementer i Sørvest-Norge

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe båt (Viksund 310), og denne er såpass stor og rask at det er mulig å komme seg litt rundt med den. Har dere noen forslag til hvor det er bra å reise med utgangspunkt i Stavanger? Tenker først og fremst på festivaler og liknende i sommer :D

- Skalldyrfestivalen

- Quartfestivalen

- Lindøyfestivalen

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har søkt litt, og Skalldyrfestivalen og Lindøyfestivalen virker aktuelle. Kanskje denne tråden kan bli en samletråd for fine plasser på sørvest-landet?

Jeg og kompisene er 20~21, men det er familien (foreldre) som kjøper båten. Jeg har bare tenkt å være pappagutt og låne båten jeg :)

edit: Fisk1, tenker på neste sommer jeg ;) Båten er nettopp bestilt ser du, og jeg begynner å glede meg allerede :D

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
edit: Fisk1, tenker på neste sommer jeg ;) Båten er nettopp bestilt ser du, og jeg begynner å glede meg allerede :D

7029404[/snapback]

Akkurat, da er jeg litt mer med veit du. :wee:

Hva med Quartfestivalen etc? Det er jo ikke akkurat noen båtfestival, men det er jo i en typisk båtby, nemlig Kristiandsand! :)

Ellers er det vel ei stor båtmesse som holdes hvert år, som jeg aldri husker navnet på... :hmm:

Lenke til kommentar

Sant nok, har aldri vært på Quarten, men det burde da la seg gjøre å ha båten ikke alt for langt unna? Kan tenke meg at bikker og gasskomfyr glatt overgår telt og gjørme :D

edit:

Småbåt/gjestehavn

Er en glimrende løsning! Gjestehavnen i Kristiansand ligger like ved festivalområdet, men egner seg ikke for nachspiel eller andre høylytte aktiviteter. Vær oppmerksom på at båthavnen er meget populær, og at det kan være vanskelig å få plass.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...