edds Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei folkens, vet ikke om denne skulle postes her, flytt den gjerne til riktig kategori. Det har seg altså slik at jeg har mistet Windows-CD'en min, og p.g.a en feilmelding (lang historie) er jeg nødt til å reinstallere/reparere Windows XP. Jeg har en valid Windows-CD key, helt lovlig, men har altså mistet CD'en. Har noen peiling på hva jeg kan gjøre? MvH. Edvard Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skaffe deg en annen cd bare.. Husk at den må være samme som den du hadde(win pro eller home).. Bare bruk den key'en du har nå.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk, det var det jeg tenkte, men hvor kan jeg skaffe en? Helst uten å betale i dyre dommer, og lovlig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk, det var det jeg tenkte, men hvor kan jeg skaffe en? Helst uten å betale i dyre dommer, og lovlig. 7029226[/snapback] Har du ikke noen kompiser med win xp? Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm, det har jeg nok, skal høre om noen har en CD liggende. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå