Broseen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har kjøpt en Epson RX520 som fungerer utmerket, bortsett fra at jeg ikke får til scanning funksjonen. Får bare opp feilmelding om at funksjonen ikke kan startes, og klarer ikke løse problemet ved hjelp av veiviseren. Har nyeste driver. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ville nå tro at programvaren som følger med skriveren er twain kompatibelt? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Den kopierer uten problemer? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, det er ikke noe problem. Tingen er at å kopiere gjør man ved å trykke på selve skriveren, mens scanning gjøres via software. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jepp vet det, har en RX500 selv. Ville bare vite om leseren i printeren virket. Har du prøvd å slette alt , drivere og programvare å legge det inn på nytt? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, og i den rekkefølgen kundesupporten sier. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Har du (halnes1) hatt samme problemet? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Du har kontaktet epson for å høre? Hadde problem med å få kontakt med skriveren fra pcen , da måtte jeg sende den inn til netshop. Tror de byttet kortet i den. Den funket til kopiering. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har kontaktet Epson ja, men de ber meg om å sende inn skriveren nå. Ser igrunn ikke for meg at det er noe galt på den, kanskje bare noe på pc`n min som er årsaken Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er litt rart dette siden du kan skrive ut og kopiere men ikke scanne. Når du kopierer så bruker du jo samme funksjon på skriveren som når du scanner. Når jeg scanner så går jeg på start-program- epson scan så velger jeg hvor det skal lagres. Rekner med det er det samme som du gjør. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det jeg gjør ja, men skal nevne for kundeservice at den kan kopiere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå