zacko Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Heisann. Jeg trenger en trådløs router med adsl modem. Kan noen si meg om det er det i noen av disse alternativene ? Og er dette good shit eller anbefales noe annet ? Linksys alt 1 Linksys alt 2 edit: den ene linken virker av og til ikke. oppdater siden så skal det gå greit ! Endret 8. oktober 2006 av zacko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ingen av disse har integrert ADSL-modem.. Hvilken nettleverandør har du? Mange tilbyr modem og trådløs router i samme boks. Lenke til kommentar
zacko Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ingen av disse har integrert ADSL-modem.. Hvilken nettleverandør har du? Mange tilbyr modem og trådløs router i samme boks. 7029017[/snapback] Jeg har telenor, men bruker nettet til hu som eier huset. Den routeren fatter jeg rett og slett ikke, så skal prøve en ny.. Forslag på sender med adsl modem ? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Telenor leverer Zyxel-modem med integret WLAN på for tida, bare ring 05000 og få dem til å sende deg en på hennes brukernavn. Koster 999,-. Lenke til kommentar
zacko Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Telenor leverer Zyxel-modem med integret WLAN på for tida, bare ring 05000 og få dem til å sende deg en på hennes brukernavn. Koster 999,-. 7029119[/snapback] Ok, det høres jo greit ut. Men grunnen til at jeg har satt opp Linksys som alternativer er fordi jeg er ute etter meget god rekkevidde. Noe som flere brukererfaringer viser på disse. Har du eller noen andre erfaring med denne routeren ? (google ga meg dårlig med svar) Endret 8. oktober 2006 av zacko Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vurderer hvertfall Vigor 2800G fra Draytek, Wlan med WPA2, VoIP og VPN. Den er ganske dyr egentlig, er det noen som har denne og kan gi litt feedback? Lenke til kommentar
zacko Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vurderer hvertfall Vigor 2800G fra Draytek, Wlan med WPA2, VoIP og VPN.Den er ganske dyr egentlig, er det noen som har denne og kan gi litt feedback? 7030479[/snapback] Hvor fant du denne ? Har du link til forhandler eller no ? Lenke til kommentar
zacko Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Er dette noe jeg kan bruke ? Eller trengs det no mer en denne for å komme på internett og ha trådløst nett ? Linksys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå