dravisher Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Heisan. Jeg bor i Sogn studentby (i Oslo), og bruker altså studentbynett her. Jeg har fått med meg at all UDP-trafikk er blokkert her, og så langt har det gått helt greit. Men nå har jeg et problem med at et spill (spesifikt Defcon) må bruke UDP for å autentisere min kjøpte nøkkel. Er det noen måte jeg kan få brukt UDP kjapt for dette? Er ikke så alt for kjent med nettverksstuff, men har fått med meg at VPN til en PC som ikke er på studentbynett kan funke. Har ikke tilgang til hjemme PC-en akkurat nå, men mulig jeg kan få noe til der om noen uker, så om det er en mulighet så hadde det vært hyggelig om noen kunne dytte meg i rett retning Takker for hjelp. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bor på Sogn selv, pokkers UDP-sperring altså. Jeg bruker å ta meg en koserunde CS en gang i blant, men det går selvfølgelig ikke her. Ikke kommer jeg til å begynne å spille WOW igjen heller (det bruker som kjent ikke UDP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå