Gå til innhold

Heaven's on Fire - jeg og solnedgangene mine...

TBPhoto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så må jeg komme å være litt kjip da.

Jeg synes dette er et bilde med fine farger, og thats it. Det er jo ikke mer enn fargene der. Ingen spennende siluetter, kun trær. Jeg mener at bildet rett og slett mangler et motiv. Med et så spennende lys tilstede så burde potensiale til å knipse et blinkskudd så absolutt være tilstede.

Det er lett å la seg fascinere av flott lys, men det er spesielt da man må dra nytte av dette. Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut.

... det er min mening da.

Lenke til kommentar
Ok, så må jeg komme å være litt kjip da.

Jeg synes dette er et bilde med fine farger, og thats it. Det er jo ikke mer enn fargene der. Ingen spennende siluetter, kun trær. Jeg mener at bildet rett og slett mangler et motiv. Med et så spennende lys tilstede så burde potensiale til å knipse et blinkskudd så absolutt være tilstede.

Det er lett å la seg fascinere av flott lys, men det er spesielt da man må dra nytte av dette. Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut.

... det er min mening da.

7038417[/snapback]

Er ganske så uenig.

Er mest et slaks "landskapsbilde".

Skal ikke ha noe mening.

At skyene ligner på brennende ting-tanger gjør bilder bare mer spennende.

Lenke til kommentar
Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut.

7038417[/snapback]

Motivet i bildet er "flammene" på himmelen, men du må få lov til å ha dine meninger selvfølgelig. Med ett annet motiv/siluett så vil fokuset bli borte fra det jeg mener er motivet. Dessuten, når du er midt i skauen så finner du heller ikke så mye annet enn trær... :tease:

å diskutere meninger er ganske håpløst

7040791[/snapback]

Hehe, right on :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det var veldig bra. Vangsåsen er et veldig flott sted. :)

Hvis jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk, så virker det på en måte litt ubalansert med det store treet på høyresiden, veldig usymetrisk. Du kunne kanskje klippet bildet til venstre for det store treet, og sett hvordan det hadde blitt? ;)

(Men er veldig fint som det er også.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...