TBPhoto Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja, jeg har lagt inn noen solnedgangsbilder før... Men denne som jeg fanget i Vangsåsen ovenfor Hamar ikveld syntes jeg ble ganske dramatisk. Bildet er ikke spesielt etterbehandlet i det hele tatt, litt usm og litt kontrast, that's it (+ramme da). Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg likte dette. Flotte kontraster og en flott siluett med treerene. Absolutt noe du skal vaere fornoyd med Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvis det at bildet ikke er etterbehandlet betyr at det var sånn det så ut, tror jeg jeg heller ville løpt for å finne et tilfluktsrom enn for å finne kameraet. Utrolig... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Du syn for gode motiver! Utrolig fint! Er mer enn en solnedgang det der! Mulig å få det i bakgunns-størrelse? Lenke til kommentar
perottol Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ok, så må jeg komme å være litt kjip da. Jeg synes dette er et bilde med fine farger, og thats it. Det er jo ikke mer enn fargene der. Ingen spennende siluetter, kun trær. Jeg mener at bildet rett og slett mangler et motiv. Med et så spennende lys tilstede så burde potensiale til å knipse et blinkskudd så absolutt være tilstede. Det er lett å la seg fascinere av flott lys, men det er spesielt da man må dra nytte av dette. Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut. ... det er min mening da. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ok, så må jeg komme å være litt kjip da. Jeg synes dette er et bilde med fine farger, og thats it. Det er jo ikke mer enn fargene der. Ingen spennende siluetter, kun trær. Jeg mener at bildet rett og slett mangler et motiv. Med et så spennende lys tilstede så burde potensiale til å knipse et blinkskudd så absolutt være tilstede. Det er lett å la seg fascinere av flott lys, men det er spesielt da man må dra nytte av dette. Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut. ... det er min mening da. 7038417[/snapback] Er ganske så uenig. Er mest et slaks "landskapsbilde". Skal ikke ha noe mening. At skyene ligner på brennende ting-tanger gjør bilder bare mer spennende. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 å diskutere meninger er ganske håpløst Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Finne et motiv som utnytter dette lyset fullt ut. 7038417[/snapback] Motivet i bildet er "flammene" på himmelen, men du må få lov til å ha dine meninger selvfølgelig. Med ett annet motiv/siluett så vil fokuset bli borte fra det jeg mener er motivet. Dessuten, når du er midt i skauen så finner du heller ikke så mye annet enn trær... å diskutere meninger er ganske håpløst 7040791[/snapback] Hehe, right on Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Et veldig dramatisk bilde,foltt.Men ga meg ikke noe annet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 I motsetning til mange, mange andre solnedgangsbilder jeg har sett, likte jeg faktisk dette. Det var noe med fargene som gjorde bildet litt mer dramatisk, og det var stilig med silhuettene av trærne nederst. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Synes det var veldig bra. Vangsåsen er et veldig flott sted. Hvis jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk, så virker det på en måte litt ubalansert med det store treet på høyresiden, veldig usymetrisk. Du kunne kanskje klippet bildet til venstre for det store treet, og sett hvordan det hadde blitt? (Men er veldig fint som det er også.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå