inept Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei, jeg så nettop på regnigen jeg fikk fra onecall.. Beløp Skatt Sum 419.53 104.88 524.41 Gratisminuttene ble jo trukket fra, så det ble 475kr å betale. Men det ser jo ut som mva ikke er inkludert? Eller jeg litt på bærtur? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 De har sikkert brukt ordet skatt istedenfor moms. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skatt er ikke det samma som moms eller mva, så skatten her er andre avgifter... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nei - de har rett og slett brukt feil ord. Amatørmessig! . 419,53 ganger 1.25 (altså pluss moms) = 524.41 Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Økonomikontoret må sendes til omskolering! Rett og slett uprofft!. Hvis man ikke vet hva forskjellen mellom skatt, moms/mva når man fakturerer, så burde dem sendes til etterutdannning igjen Lenke til kommentar
inept Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg skev litt feil der oppe, mente 104kr i mva. Men da betyr det at man må plusse 25% på prisene dems da...? Altså 0,42kr/sms og 0,80kr/minutt + 25%.... Da er det jo lureri synes jeg da men. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ifølge hjemmesiden står det ikke noe om MVA, altså er det sannsynligvis inkludert i prisen Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 De fleste teleselskaper legger til momsen sammenlagt til sist av regnskapshensyn. Flere bedrifter betaler ikke mva, og da er det fordelaktig å få dette lagt sammen til sist. Prisene på Web er med mva, mva pris skal alltid oppgis til privatpersoner. //Hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå