Gå til innhold

Hjelp meg Gamere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det en å velge mellom, og det er Razor Copperhead. Det er mange som er nesten like gode, men de mangler alltid ett eller annet. Har hatt Copperhead siden den ble lansert, og har aldri vært problemer med den. Har gitt den mye rare underlag å bryne seg på, det er ingen av de som har klart å få den til å skippe.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Sier bare en ting: Razer Diamondback !

7030334[/snapback]

Når du først kjøper deg "GAMING" mus, kan du like så godt unne deg et par lapper.

Logitech G5! Brodern min kjøpte den for 800 for et halt år siden, nå ser jeg den er nede til 500 og oppover.

Denne er super, eksempel: Spiller Battlefield 2, går inn i tank. Da har du 2 knapper på musen, som gjør at du kan sette opp eller ned Sensen (3 levler) så trykk to ganger så har du sjuk rotasjons evne i tanken osv osv.

Og lodd i musa, som er litt unødvendig egentlig, men om du liker å føle at musa faktisk ikke er svin lett som (razer) så putt på et par lodd så har du kontroll.

(Funker også veldig bra med masse lodd i Photoshop og andre Render/Paint programmer)

Sier bare 5/6 (Logitech G5) Drit bra Gaming mus eneste minus er prisen

Lenke til kommentar

Må si meg enig at G5 er best.

Razer Copperhead er også bra, men denne driveren som følger med er VELDIG dårlig så den må oppdateres. Gjør du en feil ang oppdateringen så slutter musa og funke og du må levere den tilbake (skjedde med meg)

G5 er kanskje ikke fult så god og holde i som Razer men du klarer fint noen timer i strekk. Ytelsen er ca det samme som Razer, bortsett fra at Razer har en tendens til og gjøre plutselige "kast" og legge på noen ekstra tastertrykk, noe som kan være veldig dumt vis du spiller FPS spill.

Alt i Alt så vil G5 Eller Copperhead være det beste kjøpet

Lenke til kommentar

Har sjølv både Razer diamondback og logtiech 518, som er ca like som g5 og copperback. Liker eigentleg razeren best, sjølv om den er litt mindre ergonomisk utforma. Razer driverene er ikkje noko å skryte av, men man blir ikkje tvinga til å legje dei inn.

Alt i alt så er det hånda di som avgjer kva som er best. Har du ei lita hand er ofte razer best og motsatt, men det finnst unntak. Har sjølv ganske store hender, men liker likevell best razeren.

Lenke til kommentar

Problemet mitt med G5 er at den kun har en (1) "tommelknapp" på siden, og at scrolleknappen er unøyaktig. (Dvs når du trykker ned scrollehjulet så scroller den samtidig opp/ned) Veldig upraktisk i opera for å åpne sider i nytt vindu... Bortsett fra det så er det en bra mus, vektene er som sagt kun en gimmick og totalt unødvendige.

Venter selv på at MPX får sendt min nye MSIE 3.0, G5 fylte på INGEN måte savnet etter den gode gamle 3.0'en :)

Lenke til kommentar
Hmm.. vet ikke om Logitech MX Revolution er nevnt, men er den beste gaming musa jeg har prøvd ;)

har den selv, vet den er trådløs.. men er mye bedre en de andre musene med ledning

7032356[/snapback]

Da reknar eg med at du har prøvd alle dei andre?

Til gaming er eg generelt skeptisk til trådlause mus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Hmm.. vet ikke om Logitech MX Revolution er nevnt, men er den beste gaming musa jeg har prøvd ;)

har den selv, vet den er trådløs.. men er mye bedre en de andre musene med ledning

7032356[/snapback]

MX revolution er da ikke en Gaming mus :)

Lenke til kommentar

Har selv MX518..det er en grei mus..Når det kommer til mus :!: for tiden så blir det en smakssak :!: til hver enkelt..For noen har store hender og noen har små hender..og noen har midt i mellom..hehe..har en del og si det også..vil jeg si..

Huffameg..begynner å bli overtrøtt...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Har sjølv både Razer diamondback og logtiech 518, som er ca like som g5 og copperback. Liker eigentleg razeren best, sjølv om den er litt mindre ergonomisk utforma. Razer driverene er ikkje noko å skryte av, men man blir ikkje tvinga til å legje dei inn.

Alt i alt så er det hånda di som avgjer kva som er best. Har du ei lita hand er ofte razer best og motsatt, men det finnst unntak. Har sjølv ganske store hender, men liker likevell best razeren.

7031037[/snapback]

haha :p må levere den tilbake wtf? er jo bare å koble til en annen mus uninstalerer driveren og instalere på nytt så funker den da :p eller er det noe spesielt hokuspokus med den? :S ser ikke helt grunn til at den skulle slutte å fungere for altid pga en driver lissom :p driveren går jo ikke fysisk over til musen heller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...