Joachricar Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har en dell 1700n som jeg skal ha på 4 maskiner så tar den over på nettverk. Jeg trykker legg til skriver og det der og trykker nettverksskriver og skriver inn ip-adressen under server?!(vet ikke om det er helt rett) også har jeg prøvd å skrive navnet på printeren etter \\"ip-adresse"\Dell Laser Printer 1700n men kommer opp at den ikke finner den på to av pcene. har prøvd en del forskjellig.. noen som kan hjelpe? har aldri gjort dette før.. Takker for alle svar Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Denne har innebyggd nettverk? Hvis ja så bruk Dell sin driver-CD, du kan ikke legge den til på samme måte som delte skrivere tilkoblet en PC. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 finner ikke cd'en går det an å laste innholdet ned et sted som du vet om?? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 http://support.euro.dell.com/support/downl...c=no&l=no&s=gen Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 lastet ned og instalert det jeg fant om skriveren der... men ifølge manualen: When the Drivers and Utilities CD screen appears, click Network Installation - Install the printer for use on a network. vil kunne gjøre det Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det ikke bare å trykke: Legg til skriver - Lokal skriver tilkoblet denne datamaskinen - Opprett ny port; Standard TCP/IP Port og så skrive inn IP adressen? Mener det er det jeg gjor når jeg satt opp et par slike... Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 enheten den fant er av ukjent type... jeg fortsetter og bruker egendefinert. så kommer jeg til installer programvare, med produsent og skrivere. der finner jeg ikke dell... er det mulig å legge driverne ut på cd og så trykke på har diskett eller har noen et tips eller to?? Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 yeey....! fikk det til... gjorde som mhw357 sa, brente driveren ut på cd, og trykket har diskett og fant fram til info filene og åpnet de... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 en liten ting til... på min søster sin pc er det fedora 5... finner fanken ikke drivere til printeren til linux... noen som kan hjelpe der?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå