mr. Bjerre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei, kanskje litt feil plass å poste dette, men var den beste plassen jeg fant. Jeg lurer på hvor jeg kan søke om penger til å kjøpe meg litt utstyr for. Saken er det at jeg har ikke "mitt eget band" på noen måte, er bare aktiv i mange andre som bassist. Jeg skal søke om rundt 2000 til nye bassmikrofoner. Noen som har peiling på hvor jeg kan søke om penger til dette? Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei, kanskje litt feil plass å poste dette, men var den beste plassen jeg fant. Jeg lurer på hvor jeg kan søke om penger til å kjøpe meg litt utstyr for. Saken er det at jeg har ikke "mitt eget band" på noen måte, er bare aktiv i mange andre som bassist. Jeg skal søke om rundt 2000 til nye bassmikrofoner. Noen som har peiling på hvor jeg kan søke om penger til dette? 7028682[/snapback] www.frifond.no Lenke til kommentar
ådne Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Må være minst 5 stk for å søke. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kanskje du kan finne et stipend eller legat her; http://www.legathandboken.no/ Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk, skal sjekke ut legathåndboken. Har søkt om frifond før, men fikk ikke siden de ikke gir til enkeltpersoner. Kom gjerne med flere forslag Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg og en venn av meg lager musikk sammen. tror du vi kan få på frifond? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, du må være minst 5 stykker. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nei, du må være minst 5 stykker. 7037390[/snapback] Vi har fått penger flere ganger fra frifond, og vi er tre i bandet. FIkk også for mange år siden med et annet band med 4. Så mulig det er no nytt det der da? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvis de skal være så pirkete på det kan dere bare skrive at dere er fem, og i tilfelle få med noen kamerater på et bilde. Det er helt urimelig at man må være såpass mange som fem for å få støtte. Jo færre man er, jo mindre penger har man til fellesskapet. Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det er det. skriv veltalende om prosjektet deres og si dere har fått flotte tilbakemeldinger på arbeidet deres osv, så skal du nok se at dere eller du får penger, men det innebærer jo at du må lure frifond. Ville gått fint for meg og lure frifond, ettersom jeg egentlig ikke har samvittighet. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Dere trenger ikke være 5. Vi har fått med et band med 4 medlemmer. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Frifond gir til band under 5 stk.. vi er 4 og har fått.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå