Gorthaur Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Selger ikke Lefdal Core-utgaven til 1500,- også? Ica-Maxi har rundt samme prisen de også, etter hva jeg husker. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Reagerte sterkt selv på den ekstreme OT'en som foregår her nå.. 7033169[/snapback] Oops, sorry, jeg lot meg provosere av Hossa og bidro ikke akkurat til å holde det hele on topic... Og applebutikken hadde ikke flere igjen Noen som har noen andre forslag til steder Xbox360 kan være billig? Så kun premium til litt over 3000 på siba.no, stod ingenting om core.. Håper jeg kan få tak i en i løpet av dagen 7033169[/snapback] Jeg er rimelig sikker på at det vil komme flere gode tilbud fram imot november, tror ikke vi har sett det siste billigstuntet enda. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg klarte ikke å komme tomhent hjem igjen så jeg gikk til innkjøp av en Core på lefdal Mangla litt penger så jeg kan heller kjøpe harddisk siden Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg klarte ikke å komme tomhent hjem igjen så jeg gikk til innkjøp av en Core på lefdal Mangla litt penger så jeg kan heller kjøpe harddisk siden 7036598[/snapback] Så du har nå en 360 uten noen form for lagringsmuligheter Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg klarte ikke å komme tomhent hjem igjen så jeg gikk til innkjøp av en Core på lefdal Mangla litt penger så jeg kan heller kjøpe harddisk siden 7036598[/snapback] Så du har nå en 360 uten noen form for lagringsmuligheter 7037266[/snapback] Glemte å si at jeg hadde akkurat råd til et memorycard.. Hadde jeg hatt den 500lappen ekstra, så hadde det jo selvfølgelig blitt premium.. Men til helga blir det lønning, og da kjøper jeg en harddisk og et par ekstra spill Ja, vet det var en teit løsning, men sånn ble det bare. Sikkert like greit, siden jeg ikke har bruk for den HD-kabelen, og at jeg har en slags "fobi" mot trådløse kontroller (gikk tom for batteri midt i en runde Halo engang, og mista signalet en gang med trådløs mus... ) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg klarte ikke å komme tomhent hjem igjen så jeg gikk til innkjøp av en Core på lefdal Mangla litt penger så jeg kan heller kjøpe harddisk siden 7036598[/snapback] Så du har nå en 360 uten noen form for lagringsmuligheter 7037266[/snapback] Glemte å si at jeg hadde akkurat råd til et memorycard.. Hadde jeg hatt den 500lappen ekstra, så hadde det jo selvfølgelig blitt premium.. Men til helga blir det lønning, og da kjøper jeg en harddisk og et par ekstra spill Ja, vet det var en teit løsning, men sånn ble det bare. Sikkert like greit, siden jeg ikke har bruk for den HD-kabelen, og at jeg har en slags "fobi" mot trådløse kontroller (gikk tom for batteri midt i en runde Halo engang, og mista signalet en gang med trådløs mus... ) 7044448[/snapback] Missforstå meg rett her. Det er ingen dum løsning som du har der. Samme har jeg. Bruker memory uniten til save games og hardisken til demoer. Passer bra. Og med spill som Dead Rising som bare har en saveslot. Så er det lurt å ha 2 lagringsmedier som du lagrer på annenhver. Slik at du ikke må spille igjennom hele spillet igjen og igjen pga du ikke klarer noe og med saven du har ikke kan gjøre noe med det. Å trådløse kontroller gir meg fobier pga dårlige erfaringer med trådløs mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå