Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvis dere skal drive å hakke på INFO kan dere faen meg ta en god titt på dere selv først! 7126657[/snapback] Enig, såå enig, var selv i sec. men vet ikke om vi dissa info, men mener at dissing av hverandre er "uglespy". Jeg synes at info gjorde etter hvert en meget god jobb. Jeg kontaktet info personlig mange ganger, og de fleste gangene fikk jeg fornuftig tilbakemelding. Jeg har dermed ingenting å klage på ... nesten uvirkelig eller Nei så faen, fordi det vi har gjort alle sammen ilag står som en PÅLE Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha, altså, hvis noen kaster opp på et utested trur du at dørvaktene går vekk fra døren og går inn å vasker opp? Er faktsik info som skal ta seg av sånt, dere skal informere og hjelpe deltagerne. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 På et utested vil vaskehjelp e.l. ta seg av det, det er nemlig stort sett dedikert "crew" til slikt der. Konferansieren (beste sammenligning jeg kom på) vil heller ikke vaske dette, nei Lenke til kommentar
Blåfugl Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Iguil: Du motsier jo deg selv...dere skal FÅ TAK i info, men ingen forteller dere noe. Kan dere ikke spørre? Dere brukte sambandskanalen til security for å melde fra om Kebaber som kom, og å spørre etter Claes og Alexander ca. hundre ganger. Det var IKKE lov! Hvis det handla om sikkerhet, var det lov å ta kontakt. Men det går an å få kontakt på andre måter enn samband. Det var faktisk FIRE sonevakter som hadde infodesk som midtpunkt, pluss en brannvakt som hele tia satt 20 meter unna. Da går det ann å gå bort til en og forklare situasjonen. At Security ikke gjorde såkalte drittjobber?!?! Vi solgte og lempa brus, laga mat til alt crew de første dagene, rigga minst like mye som alle andre, vaska kjøkken ++, i TILLEGG til alt arbeidet Security hadde ansvar for, som var flere oppgaver enn de andre crew. Info, tech og event hadde ansvar for en ting hver, vi hadde ansvar for førstehjelp, brannvern, helikopterturer, dørene, alle deltagerne og crew ++ Sier ikke at ikke de andre gjorde jobbene sine, men når det dukker opp ting som ingen egentlig har ansvar for, er det ikke dermed sagt at Security skal gjøre det. Å tørke opp spy er kanskje ikke beskrevet som oppgave i noen av crewene, men sanitering var i utgangspunktet info's jobb...slik jeg fikk det forklart ihvertfall. og jeg spurte faktisk en overordna før jeg snakka med info om det. Her er det ikke meninga å være sur og kritisk. Forklarer bare hvordan noen av oss opplevde det. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Iguil: Hvis dere ikke får levert info, så spør dere. Dere må ærligtalt skjønne at dere må spørre noen som faktisk har greie på ett spørsmål når dere får det igjen og igjen. Makan til møkk. Og det at dere ikke gidder å svare på noe fordi "dere ikke er på vakt" er jo bare tåpelig, å peke fingeren mot en dass er ikke vanskelig, er det? Konklusjon: INFO:INFO var på bærtur og helt ubrukelige dette lanet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Vi solgte og lempa brus, laga mat til alt crew de første dagene, rigga minst like mye som alle andre, vaska kjøkken ++, i TILLEGG til alt arbeidet Security hadde ansvar for, som var flere oppgaver enn de andre crew. 7127751[/snapback] Ja, nettop derfor var dere 23 personer, mens info:info kun var 9 men dere skulle også vært fler... Pr. dato 22.09.06 mangler 15 stykker til security crewet Iguil: Hvis dere ikke får levert info, så spør dere. Dere må ærligtalt skjønne at dere må spørre noen som faktisk har greie på ett spørsmål når dere får det igjen og igjen. Makan til møkk. Og det at dere ikke gidder å svare på noe fordi "dere ikke er på vakt" er jo bare tåpelig, å peke fingeren mot en dass er ikke vanskelig, er det? Konklusjon: INFO:INFO var på bærtur og helt ubrukelige dette lanet. 7127878[/snapback] Vi spurte vi, men det er ikke alltid like lett å få tak i den imformasjonen vi trenger. Som pimle klager etter prøvde vi kontakte lederne mange hundre ganger. Desverre var ikke alle kjent med sambandet, meg inkludert. Og derfor ble det en del surr med dem forskjellige sambandene. Å påstå at vi var på bærtur hele lanet er bare tull. Det gikk litt tungt i starten og det ble bedre etterhvert og vi man lærer av sine feil. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi kom til dere angående whining av musikk og når dere ikke klarer å få en orden på det må vi bare henvise klagerene til dere siden dere aldri ga oss noen informasjon om det. Det samme gjelder luftinga. Der var det mye whining og dere kjørte deres eget løp tross at vi pratet med dere flere ganger om det. For meg virket det som om ånden i security var egentlig ikke noe særlig bra og det virka som om enkelte folk ikke kom helt overens og derme ikke snakket med hverandre Endret 22. oktober 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Vi spurte vi, men det er ikke alltid like lett å få tak i den imformasjonen vi trenger. Som pimle klager etter prøvde vi kontakte lederne mange hundre ganger. Desverre var ikke alle kjent med sambandet, meg inkludert. Og derfor ble det en del surr med dem forskjellige sambandene. Å påstå at vi var på bærtur hele lanet er bare tull. Det gikk litt tungt i starten og det ble bedre etterhvert og vi man lærer av sine feil. Jeg vet ikke hvor mange ganger vi kom til dere angående whining av musikk og når dere ikke klarer å få en orden på det må vi bare henvise klagerene til dere siden dere aldri ga oss noen informasjon om det. Det samme gjelder luftinga. Der var det mye whining og dere kjørte deres eget løp tross at vi pratet med dere flere ganger om det. For meg virket det som om ånden i security var egentlig ikke noe særlig bra og det virka som om enkelte folk ikke kom helt overens og derme ikke snakket med hverandre 7127887[/snapback] Info gjorde så godt de kunne etter min vurdering, men fravær av ledere som kommuniserte mellom (avd. info. sec.), gjorde at forvirringen ble større enn situasjonene tilsa. Musikk og lufting var momenter som egentlig lå utenfor vårt nivå, og dermed er det bullshit å diskutere disse feilene nå, men det går an å foreslå noe bedre for neste gang. Samarbeidsklimaet i sec var gjennomgående godt, men vi hadde våre utfordringer som vi alle lærte av. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Til neste år SKAL det bli bedre kommunikasjon mellom dem forskjellige crewene og innad i crewene. Jeg følte at i det det var vaktskift ble det ingen fading, den ble en elendig overgang med at dem som hadde infoen stakk og dem som ikke hadde info kom. Og da må alt gjøres på nytt. Men til neste år skal det ihvertfall bli bedre og da skal det settes opp en infoside på nettet som crew og deltakerne kan koble seg til hvis dem lurer på noe. Dem skal også oppdateres hele tiden og bli en slags FAQ Når det gjelder lufting så er det vanskelig og få noen kontroll over siden dem som sitter midt i rommet blir kvalt av dårlig luft samtidig som dem ved dørene fryser ihjel. Musikk synes jeg egentlig blir dumt å whine om på et LAN, etter min mening er det en del av sjarmen og gjerne landeplager som boten anna hører til Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Vel, at folk plager andre med musikk og lignende er kanskje ikke "viktig nok" for dere, men det er det faktisk for generell trivsel. Det var det, og ikke sikkerhetstrusler vi fikk henvendelser om. Jeg hadde følgende i bakhodet når jeg skulle håndtere slike henvendelser: * SECURITY hadde sagt at de, og kun de skulle ta seg av slikt. Det vil si, jeg kunne f.eks. ikke gå bort til folka med anlegg selv. * SECURITY ville ikke ha beskjed fra oss om slikt. Hva mener du vi skal gjøre? At vi kontakta Claes etc. over securitykanal er bare tull, var ikke en eneste i desken som torde å bruke den kanalen. Eller, dette måtte i så fall kun ha skjedd i starten. Tok oss ganske liten tid å finne ut av at SECURITY skulle holde seg for seg selv, samme hva. Har ikke sagt at SECURITY automatisk skal gjøre alle slike oppgaver som dukker opp, men det skal ikke INFO heller. For øvrig gjentar jeg hva PepsiCo sier, vi spurte! Endret 22. oktober 2006 av Iguil Lenke til kommentar
Blåfugl Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tror faktisk at alle begynner å bli enige. Det var dårlig kommunikasjon mht. hvem som hadde ansvar for hva, og mellom lederne. Jeg vet IKKE hva INFO ble bedt om av andre, det eneste jeg ba de om å gjøre, var å sørge for at det spyet ble tørka vekk. Det er også dumt at dere ikke fikk svar når dere spurte om ting. Jeg var på samband mellom 6 og 18 timer hver dag og hele helgen var folk inne på vår kanal og spurte etter Claes. Jeg vet hvem det var også, men jeg vil ikke henge ut enkeltpersoner her. Jeg er fornøyd med stort sett hele lanet, bortsett fra kommunikasjonssvikten og jeg håper virkelig den blir bedre neste år. Jeg håper også virkelig at det ikke skal bli kniving mellom crewene. Derfor har jeg bedt om at vi neste år skal få klar beskjed om hvilke crew som har ansvar for hva. Det beste er jo om vi kunne hjelpe hverandre, så alle har den infoen de trenger, og får hjelp til de de trenger og får gjort det som må gjøres Lenke til kommentar
Helene-Marie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Men hvordan gikk det egentlig med tommelen? Er frisk igjen? 7085783[/snapback] Den er ikke bra, fikk gips... nå har jeg tatt den av, men må fortsatt bruke bandasje.... om den ikke blir bra må jeg opperere, men det tar vi som det kommer:P HEHEHE Garaterer at det blir HW lan på meg neste år! Lenke til kommentar
Helene-Marie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Konklusjon: INFO:INFO var på bærtur og helt ubrukelige dette lanet. 7127878[/snapback] DU KAN PRØVE SELV OG SE HVOR FLINK DU ER?!?!?!?! GL da! Jaja.. Ikke min feil jeg ikke fikk info... folk får klage som de vil.. men er stolt av "gutta mine" jeg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann Marie, ikke ta kritikken personlig, og hvis du leser gjennom hele tråden så oppdager du nok at de fleste var fornøyd. At alle crew har potensial for forbedringer er jo bare moro, fordi da blir vi mere skjerpet og forbereder oss optimalt til neste gang. BTW! Dessuten hvis du hamrer i raseri på tastaturet, kan det hende det går enda mere ut over den berømte tommelen ... Lenke til kommentar
Helene-Marie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Min tommel overlever alt den!! TENK! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 HW LAN er over og ferdig for denne gang - denne tråden blir bare til spamming og OT ser jeg så denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg