Gå til innhold

HW-Lan 06: Da var HW-Lan over.

dmon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Man blir jo ikke dirkete syk, men heller litt vedtatt, eller redusert i funksjonaliteten, hehe :)

7088915[/snapback]

Mener du medtatt?

Lenke til kommentar
Man blir jo ikke dirkete syk, men heller litt vedtatt, eller redusert i funksjonaliteten, hehe :)

7088915[/snapback]

Mener du medtatt?

7088927[/snapback]

Vel hun kan ikke leke med wresling gutta igjen på en stund. ;) Hun er for voldelig mot tommelen sin. Ikke minst gutta i ringen. :p

Så du ikke hvordan hun styrte INFO med jernhånd! :devil:

Har aldri sett så mange unge gutter lyste en kvinne før. :lol:

(Med et unntak av gamle læreren jeg hadde engang i tiden. Men hun var bare OND. :realmad: )

Nei du Helene-Marie fortjener en gullmedalje pga av jobben du klarte å gjøre, med så lite hjelpemidler. Fra fullt anarki til mye bedre kontroll. Og ikke hørte jeg et PIP fra deg om at du hadde vondt hånden. Du MÅ komme igjen til neste år.

Du får FULL RESPEKT fra oss i PWR. :w00t:

user posted image

Du får fylle den inn med hva du vil. :thumbup:

Neste år skal prøve å lage en MYE bedre INFO stands til dere. Vi har en del planer klare. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
snip!

7089180[/snapback]

Jada masa! Jenta var flink, men nå hadde jeg vakt døgnet rundt, og både gutter og jenter fikk det bedre til, fordi de fant sitt system. Så om du er kåt på knekte jentetomler, så kan du ikke glemme at det var teamwork ... :yes:

Lenke til kommentar
snip!

7089180[/snapback]

Jada masa! Jenta var flink, men nå hadde jeg vakt døgnet rundt, og både gutter og jenter fikk det bedre til, fordi de fant sitt system. Så om du er kåt på knekte jentetomler, så kan du ikke glemme at det var teamwork ... :yes:

7089252[/snapback]

Er ikke kåt på knekte fingre!! :roll: Jeg respekterer henne pga av jobben hun gjorde. Hun er tøff som tar over en slik jobb. Pluss hun fortsatte etter at hun knakk tommelen. Jeg vet om mange gutte valper som deg som sikkert hadde ropt etter Mamma etter en knekt tommel. :devil:

Men før hun kom inn i bildet. Opplevde jeg lettere ANARKI i info. Jeg i pwr ble plaget med de teiteste spørsmålene som de i INFO kunne lett svart på. Men ikke fikk svar på. Pluss at mye av maset mot oss i PWR forsvant når hun kom. ;)

Det var flere i info som jeg syns gjorde sin jobb. MEN det var helt tydlig at det var folk der som IKKE passet inn. Uten å nevne navn. (Ikke det jeg husker noen)

Men neste år bør info være mer adskilt fra alt annet dill og dall. Og ha et mer ryddig plass og system på tingene. Det var tider det så ut som en 7-11 kiosk i krigstilstand. :no:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
snip!

7089180[/snapback]

7089252[/snapback]

Er ikke kåt på knekte fingre!! :roll: Jeg respekterer henne pga av jobben hun gjorde. Hun er tøff som tar over en slik jobb. Pluss hun fortsatte etter at hun knakk tommelen. Jeg vet om mange gutte valper som deg som sikkert hadde ropt etter Mamma etter en knekt tommel. :devil:

Men før hun kom inn i bildet. Opplevde jeg lettere ANARKI i info. Jeg i pwr ble plaget med de teiteste spørsmålene som de i INFO kunne lett svart på. Men ikke fikk svar på. Pluss at mye av maset mot oss i PWR forsvant når hun kom. ;)

Det var flere i info som jeg syns gjorde sin jobb. MEN det var helt tydlig at det var folk der som IKKE passet inn. Uten å nevne navn. (Ikke det jeg husker noen)

Men neste år bør info være mer adskilt fra alt annet dill og dall. Og ha et mer ryddig plass og system på tingene. Det var tider det så ut som en 7-11 kiosk i krigstilstand. :no:

7101437[/snapback]

Undertegnede guttehvalp er 45 år, Tusen Takk!! :w00t:

Lenke til kommentar
snip!

7089180[/snapback]

7089252[/snapback]

7101437[/snapback]

Undertegnede guttehvalp er 45 år, Tusen Takk!! :w00t:

7101978[/snapback]

Vel til mitt forsvar skriver du som en tenåring. :p

Og odsen var på min side at du var under 20. hehehe. :tease:

Unasett til alle der ute. Det er bedre å skrive om ting som kan gjøres bedre, enn hva man syns er dårlig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel til mitt forsvar skriver du som en tenåring.  :p

Og odsen var på min side at du var under 20. hehehe.  :tease:

Unasett til alle der ute. Det er bedre å skrive om ting som kan gjøres bedre, enn hva man syns er dårlig.  :thumbup:

7104691[/snapback]

Hehe, look who's talking ... :whistle:

Unasaret er jei enigger med piste snettpningen :yes:

Lenke til kommentar

Positive ting;

Delvis bra sceneshow

God mat der sammenlignet med TG

Stor plass til PC'en

Crewet var hyggelig

Negative ting;

Ekstremt dyr mat

Elendige stoler

Elendige band, var max 10 tilskuere per band

Utrolig dårlig gjennomført 1.6 compo

Var problemer med seatmappet da vi ankom, slik at vi måtte sette oss på noen andre plasser.

Utrolig dårlig system på musikken... Første natta ble rekka vår bedt om å skru ned musikken for at folk skulle SOVE!! Skulle trodd de aldri hadde vært på LAN før. Også fikk vi tillatelse samtidig til å spille høyt av andre fra crewet.

Slik jeg ser det var det et veldig bra LAN, som har potensiale til å bli et veldig bra et til neste år.

:)

Lenke til kommentar

Ja ja, da var HW - Lan over for denne gang. Da er det bare å vente på at bilettsalget til TG begynner :D Er ganske fornøyd med HW - Lanet, det satt ingen ved siden av oss så vi hadde god plass til bagasjen og sånt.

Helt sikker på at jeg kommer igjenn til neste år ja :dribble:

Lenke til kommentar

Ja når er det jo ganske lenge siden HW-Lan var over hvis du ikke har fått med deg det.... Regner ikke med at du har vært der ute helt til idag....

Jeg fikk en hel rekke, switch strømpad og alt aleine.... Det nærmeste som satt ved siden av meg var noen snølinger som spilte wow 24/7, men de satt itillegg veldig langt unna meg også nesten helt på andre siden av rekka. Så hvis jeg hadde hatt med meg et stort anlegg 20 pcer og lignende hadde det ikke blitt noe problemer med verken strøm eller internett :D

Lenke til kommentar

INFO:INFO sugde jo balle da.

Dårligere infostand skal man lete lenge etter, så faktisk ikke èn gang at noen i info løftet en finger for å gi oss info.

Ikke ble de andre jobbene de hadde fått gjort så ofte heller.

Jeg måtte faktisk forklare en kis bak infodesken hva som var jobben hans, og ikke gjorde han alt heller.

Og etter at hu bærta knekte tommelen gikk hun jo bare rundt å sutret.

Hvor mange visste at det var vannkanner med rent vann satt ut? Noen som vet hvor de var? Nei, det var ikke mange gitt.

Edit: Og det at en del i crewet lurte en stakkars kis til å runke på webcam, for så å ta screenshot og poste det rundt på webben er faktisk bare lavmål. Uproft kaller man sånt.

Men ellers var det et bra dataparty :)

Blir vel bedre neste gang tenker jeg. Mye som må prøves og feiles for at det skal gå smooth.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Vi i security fikk ihvertfall et veldig dårlig inntrykk av det såkalte INFO-crewet. Vi fikk spørsmål som INFO ikke klarte å svare på hele uke,vi. Som f,eks: Hvor er do? vann? dusj? butikk? Mat? MPX? Komplett? Hvilke båndfarge gjelder idag? Kan jeg få et plaster? osvosv.

Svarte jo selvfølgelig på det jeg kunne, som tydeligvis var MASSE mer enn INFO.

Henviste en del til INFO, men de fleste hadde vært der og ikke fått noe hjelp. Mange hadde faktisk blitt avblåst med sure kommentarer om "jeg er ikke på vakt". (Jeg skal ALDRI peke på do når jeg ikke er på vakt!)

Nå vet ikke jeg åssen systemet dere funka internt, men eksternt (ut til deltagere og sec) funka INFO abolutt IKKE!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Edit: Og det at en del i crewet lurte en stakkars kis til å runke på webcam, for så å ta screenshot og poste det rundt på webben er faktisk bare lavmål. Uproft kaller man sånt.

7119625[/snapback]

Jeg mener at den "pranken" var verdt oppheng i "gullkorn hall of fame", men det er du sannsynligvis ikke enig i ... :)

Uprofft hmm javel, men vi var faktisk på et "party", og partyfeelingen innbefattet også vi som var crewet ... :cool:

Lenke til kommentar

Er ikke noe særlig god reklame for fremtidige arrangementer da.

Skal være enig i at det er morsomt. Men dette blir liksom som å se den lokale lensmannen sitte på puben og ta seg en pils, iført uniform. Han får liten respekt for sånt.

Spøken er grei nok, i seg selv, men det trengs ikke å utlyses så kraftig at det var crew som gjorde det.

"Disse har ansvaret for over 1000 ungdommer: Sånn behandles betalende deltakere" <- Ser for meg noe sånt i VG.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er ikke noe særlig god reklame for fremtidige arrangementer da.

Skal være enig i at det er morsomt. Men dette blir liksom som å se den lokale lensmannen sitte på puben og ta seg en pils, iført uniform. Han får liten respekt for sånt.

Spøken er grei nok, i seg selv, men det trengs ikke å utlyses så kraftig at det var crew som gjorde det.

"Disse har ansvaret for over 1000 ungdommer: Sånn behandles betalende deltakere" <- Ser for meg noe sånt i VG.

7120425[/snapback]

Du så det vel ikke på VG eller? Den som "velger" å dra snoppen sin får ærlig talt stå for det selv.

Edit: Leif er drept, og begravd.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Skjer med dissing av INFO her da? NEI, vi klarte kanskje ikke å svare på spørsmål, men det var fordi ingen sa til oss hva som faktisk var riktig å svare. INFO skal faktisk ikke finne på informasjon, de skal få tak i og spre informasjon. Når ingen har noe å fortelle oss om hvordan det og det er, nei, da har vi heller ikke noe svar til deltagere.

Forresten, det er INFO som får klager fra folk når noen spiller høy musikk, eller gjør annen ugang. Prøvde å videreformidle dette til SECURITY, men nei da, vi hadde visst ikke LOV til å kontakte dere? Hva faen er det for noe? Har vi ikke lov til å kontakte dere, da får nesten deltagerene komme direkte til dere. Veldig rart at kommunikasjon ut til SECURITY ikke funker når den faktisk ikke var tillatt. IKKE klag på at dere får henvendelser da, takk. Og spørsmål om plaster har såvidt meg bekjent med helse og sikkerhet og gjøre.

Men vår jobb var visst ikke info-relatert likevel, nei, SECURITY kunne visst komme med alle slags drittjobber de ikke VILLE ta til oss fant de ut. Var vel blant annet en som måtte tørke opp noe spy i midtgangen, fordi SECURITY selvsagt ikke kunne gjøre dette. At han i det hele tatt gadd å gjøre det sjokkerte meg. Det er det beste eksempelet jeg kommer på akkurat nå, men vi fikk NOK av ekstrajobber fra hovedsakelig SECURITY.

Hvis dere skal drive å hakke på INFO kan dere faen meg ta en god titt på dere selv først!

Edit: Ble forresten frista til å legge til svar om "webcam-hendelsen". Crew er ikke forpliktet til å være noe prektige supermennesker som er dønn seriøse hele tiden. I likhet med deltagere kan vi, dog kanskje mest på "fritiden", gjøre sånt. Hva noen crewfolk velger å gjøre har INGENTING med HW-LAN som arrangement å gjøre. Såpass med "kødd" får dere også tåle.

Nei, igjen, jeg uttaler meg ikke på vegne av Hardware.no nå nei...

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...